Recenze (513)
The Last: Naruto the Movie (2014)
mesic... naruta zboznuji, tenhle paskvil nenavidim
Moebius (2013)
Do tohodle musí člověk tak nějak dorůst, určitě nepřeskakovat 3-iron
Bloodsucking Bastards (2015)
Je to vtipný, je to zvrhlý a je to rychlý. Co víc? Asi jen sexy sekretářek.
Kosti a skalp (2015)
Barvy hezký, western mám rád. Ale tohle mi zkrátka nesedlo. Jestli jsem rozmazelej Clintem nebo mám jenom blbou náladu nedokážu posoudit, ale putování a > b mi přijde laciné.
Citizenfour: Občan Snowden (2014)
Ten kluk je sympaťák. Vážně díky.
Zrodila se legenda (2014)
Souboje super, chci víc? Ale jo, trošku originality by neuškodilo.
Marťan (2015)
krásně sugestivní. klidně by mohlo fungovat jako náborové video pro cesty na Mars.
Purpurový vrch (2015)
1* za kameru. Zbytek je núúúúúdáááááá
The True Cost (2015)
Jednostrnné a manipulativní nastřádání několika záběrů za sebe. Neříkám, že to takto nefunguje ale od dokumentu bych očekával víc dat v souvislostech. To už i Al Gore si dal větší práci s číslama.
Zombeavers (2014)
miluju bobry