Recenze (4 484)
Sněžné bratrstvo (2023)
Ostudu to tomu původnímu filmu nedělá, na to je Bayona dost schopný režisér. Ale asi to není to, v co jsem doufal. 6/10
Kancl - Série 2 (2005) (série)
s2 už je regulérní nářez. Srdcovka s přesným obsazením a jen minimem hluchých míst. Jestli něco vypíchnout, tak skvěle napsanou romantickou linku mezi Jimem a Pam.
Společně: Boj o treble (2024) (seriál)
Nevím. Vlastně hned jsem zapomněl, že jsem takový dokument viděl. Není tu nic navíc, nic kvůli čemu by to rezonovalo. Jen se opakují Pepovy proslovy, sem tam někdo z hráčů ukáže psa. 5/10
Kancl - Série 1 (2005) (série)
Je to skvělé. Chvíli jsem si na ten suchý humor zvykal, ale tenhle kancl je fakt hodně sympatický. Nejlepší díl asi basketball, v tu chvíli jsem si uvědomil, že rozhodně nezůstanu jen u s1.
1670 (2023) (seriál)
Nejslavnější Jan Pavel v dějinách Polska, jeho rodina a jeho vesnice. Půlka. Ta menší. Bez debat skvělé. 9/10
Pacifik (2010) (seriál)
Válečné scény sice na jedničku, ale jinak je to fakt nezajímavé (sorry) a ani za nic jsem si nedokázal vytvořit vztah k postavám. S tím jsem měl problém už v Band of Brothers, ale tady to bylo ještě horší. Paradoxně se mi tak líbily víc scény a díly mimo ty válečné jednotky (Austrálie, sanatorium, osmý díl s Basilonem, návrat domů). 5/10
Problém tří těles (2024) (seriál)
Krotil jsem očekávání po těch vlažných recenzích, ale nebylo třeba. Je to dobré (jasně, knížka je jinde), ale v rámci adaptace se tu na nic důležitého myslím nezapomnělo. Aby to nebylo jen "to lepší co netflix letos vydal", ale i událost roku, muselo by to nabídnout i silné herecké výkony. To tady ale docela chybí. 8/10
Diova krev - Série 1 (2020) (série)
Tak samozřejmě jsem si googlil Herona i Seraphima, obojí je fikce (jestli se dá mluvit o fikci, když mluvíme o řecké mytologii). K seriálu mám jenom dvě výtky, protože jinak je to jízda (8 půlhodinových dílů uteklo jako nic). Vadilo mi málo prostorů pro bohy (Krom snad 4 hlavních tam ostatní byli jako kompars, stáli opodál a jenom poslouchali dialogy ostatních), a že Heron byl až moc hrdina, nezajímavý, skoro až nudný. Narozdíl od "padoucha". Jinak prostě super. 8/10
Království zombie - Série 2 (2020) (série)
S2 mi sedla trochu víc. Pořád je to taková hra o trůny při zombie apokalypse, ale nečakná úmrtí (a tím i zvraty) + dost zajímavý závěr, z toho dělají fakt zajímavý příspěvěk do žánru. 8/10
Podivuhodný příběh Henryho Sugara (2023)
Tyhle Andersonovy kraťasy pro netflix jsou příjemnou jednohubkou. Fain trademarkovský vizuál, příběhy zajímavé a herci se můžou "divadelně vyřádit" úsporným herectvím . 7/10