Poslední recenze (113)
Mimořádná událost (2022)
Pobavilo. Velmi. Nejvíc běžící pan Kopta. A moc oceňuji postranní dějové narážky na dění v reálném světě.
Večírek (2021)
I cesta může být cíl...ale dost kostrbatý...
Hawkeye (2021) (seriál)
To je trefa! Do černého! Super vánoční chlebíček (chtěl jsem napsat jednohubka, ale je šestidílná série ještě jednohubkou?) Podle mého se zřejmě jedná o nejlepší "marvel seriál".