Oblíbené filmy (10)
Pán prstenů: Návrat krále (2003)
Pán prstenů: Dvě věže (2002)
Zodiac (2007)
Filmařsky velmi propracované a vyvážené. Z každé scény dýchá perfektní atmosféra, děj snad nikde neupadal a prostě je to jedna velká ukázka mistrně zvládnutého řemesla. Tím mi film trochu připomněl Amerického Gangstera (I když jde o odlišný žánr) - film od skvělého režiséra, trochu jiný než jeho obvyklé filmy, bez nějakých překvapivých zvratů a experimentů, ale blízko filmové dokonalosti. Ovšem závěr (zřejmě svázaný realitou) byl zřetelně slabší, a tak tomu přece jen něco chybí. Po druhém shlédnutí a přečtení knihy: Ne, nic tomu nechybí. takhle to bylo a takhle to má být. geniální dílo.
Sunshine (2007)
Po druhém shlédnutí přidávám pátou hvězdičku a ve snech začínám vidět povrch slunce... Nedostala mě jenom grafická stránka a "kult slunce", ale i skvělí herci a parádní kamerové, zvukové a trikové hrátky při vyvražďovacím závěru. I úplná "blbost" o misi raketou, která má zachránit svět, se dá parádně natočit.
Potomci lidí (2006)
Fontána (2006)
Pokud jste tento film shlédli, docela se vám líbil, ale jste z něho trochu zmatení, doporučuji další shlédnutí. Sám jsem film viděl už 4x, o tom se nedá psát, to se musí vidět.