Recenze (24)
Světlo (2022)
I přesto, že to byl dost náročný film na sledování, tak se mi sledoval zlehka. Velmi zajímavé postavy, nácvik šíleně složité opery. A když už ke konci na chvilku poprvé zvolnilo tempo, tak přišla největší nálož. Matka Stockhausena po třetím porodu skončila v psychiatrické nemocnici (což ve 30tých letech muselo být otřesné kdekoliv) a v průběhu druhé světové války byla nacisty spolu s dalšími poslána do plynu. Otec zemřel na frontě a mladý Stockhausen se sice bojů kvůli nízkému věku neúčastnil. Ale plnit v 16ti letech márnice vojáky po útoku fosforovými bombami kousek od fronty muselo být víc než dost otřesné. Krásný a komplexní film :-)
Rojek (2022)
Náročný, ale velmi užitečný pohled do zákulisí islámského státu. Nejvíc by mě zajímalo, jestli byla realita jejich předneseného láskyplného vztahu k ženám opravdu taková jak ji popisovali a nebo je realita někde jinde (pokud ano, tak kde?)
Sestry s tranzistory (2020)
Pro někoho kdo miluje elektronickou hudbu a rád si poslechne i experiment/ambient to je úžasná výprava do absolutně neznámých krajin. A to že to navíc byli ženy, které se v té době teprve dostávali vůbec k tomu, aby mohli tvořit hudbu jen umocňuje zážitek :-)
Vlci na hranicích (2020)
Film se mi líbil, ale chyběl mi větší rozbor některých momentů. Nejvíc, když myslivec ukazoval lebky zvířat ulovených vlky. V momentě, kdy je většina lidí proti mi to nepřijde stoprocentně důvěryhodné a rád bych k tomu slyšel aspoň krátký rozbor někoho kdo se vlky zabývá dlouhodobě. Být tam i podobné momenty, tak je to jasně za plný počet hvězd.
Návštěva (2015)
Tenhle film není pro každého (a ani pro každou chvíli), ale když se to trefí tak si to můžete hodně užít. Krásně meditační film.
Pokryt krví Ježíšovou (2015)
Asi nejzajímavější bylo sledovat jak na tom je v africe "střední" třída - mizerně..
Pozemšťan (2007)
Krásný film, který ukazuje jak velkou sílu můžou mít slova :) A jsem velice rád, že jsem po delší době mohl zkouknout taky jednou i NEdementní scifi.
Česko na provázku (2010) (TV film)
Film u kterého jsem se chvílemi velmi dobře bavil i nedobře nudil a nechápal proč toto? Vyšší hodnocení dávám proto, že od ostatních je to podle mě podhodocené :P
Návrat do budoucnosti (1985)
Ano, ve své době to nejspíš bylo dost působivé. Ale tohle není dílo které dokáže odolávat zubům času... A tak další díly opravdu radši zkoušet nebudu. A to hodnocení... sedělo možná v době vzniku a cca 10 let potom, ale teď už absolutně neodpovídá - znám dost filmů i o dost staršího data, kterým tohle max okukuje kotníky :) Pro mě osobně jeden z nejvíc nadhodnocených filmů co jsem kdy viděl..
Tron (1982)
Moc pěkná digitální pohádka (příběh opravdu nemá cenu řešit) a s ohledem na dobu vzniku musím hodně smeknout, protože mě to okouzlilo i po takové době :) Ale pokračování se celkem dost bojím... Aby se zase nenechali autoři unést možnostmi dnešní techniky a nezapomněli na to ostatní :-///