Recenze (232)
Svědek obžaloby (1957)
Předloha Agatha Christie, které se režisérsky ujal skvělý Wilder. Klasika, která nestárne.Dve hodiny vtipných rozhovorů při obhajobě člověka z vraždy. Nečekaný konec jistě nepřekvapí.
Fešák Hubert (1984)
Jsem dobrák ale .... Skvělá hláška z filmu. Výborná práce Kostky i Heřmánka. Oslava Žižkova.
Zabiják (2023)
Poměrně nízká hodnocení mě trochu před sledováním znejistěla, ale nakonec převládla velká spokojenost. Nemyslím, jak tu někdo psal, že Fincherovi dochází dech. Spíš čekali jiný film alespoň podle názvu. Ale tohle byla trochu chvíle, kdy se Fincher smířil sám se sebou jako hlavní hrdina. Zabiják mi připomněl jiný film - Hranice ovládání (2009)
Machete (2010)
Já se bavil. Byla to sice laciná ale skvělá jízda.
Úkryt (2002)
Fincher většinou umí a i tady to bylo super. Poměrně jednoduchý příběh, ale skvěle sehrané i zrežisérované. Mělo to náboj a oceňuji že konec nebyl přeslazený.
Válka policajtů (2004)
Hezký se na to koukalo, výborně zahráno, ale přišlo mi tam chování obou hlavních hrdinů i jejich okolí často trochu nelogické.
Sbohem příteli (1968)
Bylo zajímavé vidět Bronsona a Delona v jednom filmu. Jinak docela nuda. Jen závěr a rozuzlení nebylo špatné. V hlavě mi asi zůstane jen ten trik s mincemi.
Balón (2018)
Neskutečně silný film, který musí každého chytit za srdce. Cesta za svobodou, i když tak se čeká, že film dopadne dobře, přesto se člověk bojí. Bylo dobře ukázán nejen pohled těch, co utíkají i těch co jim v tom brání čili tajné policie.
Oppenheimer (2023)
Nolan si vybral doslova "výbušné" téma.Čekal jsem ale malinko jiný film. Překvapilo mě, že má dva hlavní hrdiny - Oppenheimera a Strausseho. Nečekal jsem ani, že se film bude odehrávat ve třech časových rovinách. Plus je, že Nolan nás seznámil s řadou dalších fyziků nejen s rodinou a vztahy Oppenheimera. Výborné byly i vizuální efekty výbuchů a podobných reakcí. To jsem zalitoval, že jsem film neviděl na velkém plátně. Dal bych pět hvězd, ale brání mi v tom to, že šlo vnitřní pohnutky Oppenheimera vyjádřit o něco propracovaněji.
Smolný den pro Skopce (1971)
Až díky tomuto filmu jsem zjistil, že v Itálii byl žánr giallo. I přes své stáří mě film zaujal, výborná hudba E.Morriconeho, skvělá architektura, tajemný vrah. Film nezestárl.