Recenze (25)
Jedeme na teambuilding (2023)
Může mi někdo vysvětlit, proč v dnešní době vznikají tak hrozně trapné vulgární braky bez vtipu a jakéhokoliv smyslu? Jak je možné, že naprostá většina filmů, na které se dá opakovaně třeba i stokrát s radostí podívat, vznikla v době socialismu?
Tady a teď (2018) (seriál)
Dodívala jsem se se sebezapřením jen kvůli mysteriózní lince, o to více mě zklamal tristní rozplizlý závěr...většina postav mě bohužel silně iritovala, nejvíce asi herecký projev Holly Hunter....Celkově divné dialogy, obehraná klišé, snobské starosti...Čím že se to Ramon vlastně živil? Zcela nesrovnatelné s Odpočívej v pokoji.
Vicky Cristina Barcelona (2008)
Hvězdička jen za Penelope a španělské vizuály, jinak přihlouplé, nudné, otravné ... vypravěč tomu dal jen korunu... nechápu.... Proč mě ten Woody tak strašně moc nebaví?
Strážci Galaxie: Volume 3 (2023)
Jeden z nejhorších filmů, které jsem kdy viděla, zbytečně vynaložené náklady na něco tak odpudivého a uřvaného.
Vidím vás (2022) (seriál)
Plné nesmyslů, veskrze hloupě zahrané, hlavně manželská dvojice vrcholně trapná, dialogy tahají za uši, a do toho ten "důmyslný" konec...
Jekyll (2007) (seriál)
Tak tohle mě bavilo, Nesbitt a jeho proměny fascinující , oceňuji i Ginu Bellman. Příběh mohl být sevřenější, některé postavy mi tam přišly trochu navíc. Celkově však velmi osvěžující počin...
Bezva zuby na zásnuby (2022) (TV film)
Také se divím, kde se berou peníze na takové zbytečné "výtvory" a že se k tomu ostřílení herci vůbec propůjčí. A nechápu, proč neumí v dnešní době najít aspoň trochu přirozeně hrající dětské herce. Jinak nesmyslné nelogičnosti, přehrávání. S klasickými Bakaláři toto naprosto nesnese srovnání.
Pozadí událostí (2022) (seriál)
A mě ta Katarzia vadila ze všech aktérů nejméně.... hrozná pachuť co po tomto ujetém výtvoru zůstala...
Dalgliesh (2021) (seriál)
Spíše za 2,5 . Úplně špatné to nebylo, líbila se mi kamera a místy zachycení atmosféry. Vadil mi nehodící se multikulturní casting a některé vyloženě nudné herecký výkony. Carvel dost nezajímavý. Celkově absolutně nesrovnatelné s původními verzemi kriminálních příběhů, ve kterých nebylo hluchých míst a malých rolí. A hlavně Roy Marsden byl pro roli Dalglieshe stvořený.
Případy 1. oddělení - Flaška (2022) (epizoda)
Tak to je zase zklamání po celkem kvalitních předešlých 2 sériích. A druhý díl 3. série se mi zdá ještě horší než ten první. Nechápu vůbec casting na roli vyšetřovatelky, a to jak typově, tak především co se týká nepříjemného hereckého projevu Bočkové. Celé je to nějak strnulé, utahané, nedívá se mi na to dobře. Mnohé dialogy mi přijdou nepřirozené, humor nucený, až to tahá za uši. Nelíbí se mi tentokrát ani jak hraje Vetchý. Dva body snad pouze za Ondřeje Navrátila.