Recenze (199)
Taxi 4 (2007)
Už je to nuda...jediné co je dobré je začátek s Cissém, stejně jako ve trojce se Stallonem.
Krev na křídlech (2010)
Na film jsem se těšil a to kvůli jeho obsazení Fox, Rourke, ale dost mě zklamal a ten závěr klišé.
Šéfe, jsem v tom! (2009)
Klasická komedie..už dopředu mi bylo jasné, že nakonec "vyprdne" a to doopravdy :-D
Nezastavitelný (2010)
Dobrá práce...po dlouhej době film, který mě zvedal ze židle...parádní adrenalinová jízda(závěr filmu) a k tomu parádní zvuk...jen tak dál Tony
Střihoruký Edward (1990)
Nejlepší film dvojice Depp x Buton. Vynikající děj s výbornou hudbou a atmosférou. Ukázka toho jak “stroj“ nemůže patřit do lidské společnosti ať už v jakémkoliv smyslu.
Temný rytíř (2008)
Nejlepší Batmanovský film co jsem viděl. Film je vynikající jak po vizuální či hudební stránce, tak i po herecky obsazené, což Nolan ukázal, již u svého prvního počinu na téma Batman, ale v Temném rytíři to dovršil geniálním a uchvatným Heathem Ledgerem coby Joker (držím palce na Oscarech.)
Transformers (2007)
Vinikající. Hned od prvního až do posledního střihu jsem se ani jednou nenudil. Vinikající vizualní efekty s dopravodnou hudbou od LP. JE vidět že Bay umí
Saw: Hra o přežití (2004)
Šílený, strhující, brutální, geniální no prostě jeden z mála filmů u kterého jsem se ani jednu chvíli nenudil. Počínaje úvodní scéno probuzení Adama v umývárně, až po Jigsawovo „GAME OVER.“
Sedm (1995)
Filmové hody v podání mistra deprese Davida Finchera.