Recenze (350)
Brutální vedro (2023)
Brutální béčková blbost, vydržel jsem jen necelou půlhodinu. Od tak oceňovaného a protlačovaného filmu jsem čekal méně amatérismu a aspoň nějakou smysluplnost.
Duna: Část druhá (2024)
****1/2
Temný případ - Noční krajina (2024) (série)
Sice trochu posun od kriminálky True Detective k mysterióznímu Fortitude, ale za mě solidní série s nepochopitelně nízkým hodnocením od ostatních.
Létání pro začátečníky (2023)
Nevtipná nuda s většinou béčkovými hereckými výkony
Sexuální výchova - Série 4 (2023) (série)
Kvalitativní pokles, který začal ve 3. sérii (s jejím fekálním humorem), se bohužel ve 4. sérii ještě prohloubil, když se seriál stál parodií sama sebe.
Napoleon (2023)
***1/2
Jan Žižka (2022)
**1/2
Bratři (2023)
***1/2
Všechno, všude, najednou (2022)
***1/2
Mastičkář (2023)
Podle ohlasů jsem doufal v poetickou romantiku, ale dostalo se mi jen průměrné a předvídatelné červené knihovny s nedobře zpracovaným vyvrcholením (způsob, jak si dcera najednou uvědomí, že jde o jejího otce). Na Kolského filmy Janek vodnář a Ten, co hraje z talíře to zdaleka nemá.