Recenze (302)
Třídní sraz (2011)
Velká oddychovka. Super herci. 4*
Ochránce (2012)
Same old story... again and again with Jason.
Prometheus (2012)
První půlka byla výborná, opravdu jsem byl nadšený, jelikož se mi do filmu moc nechtělo. Poté ovšem nastane klišovitý obrat, který film shazuje do modrých vod. Ode mě 3*.
Můj otec je šílenec (2012)
Baron Davis!!!! 3*
Moje letní prázdniny (2012)
Max Paine na druhou.
Kůže, kterou nosím (2011)
Wow, ten šok zjištění byl pro mě zdrcující a velmi nečekaný. 4*
Policejní divize Rampart (2011)
Obdobný komentář jako Cervenak. Proto 5*
Ztraceno v překladu (2003)
:))) prostě paráda. Filmem tak hezky proplouváte, až do konce. 5*
Sirotčinec (2007)
Horor by se tu měl vyškrtnout. Mysteriozní ano, ale nic víc .... navíc konec jak pohádka. Opravdu jsem čekal mnohem víc. Velké zklamání. 2*
Zatímco spíš (2011)
Parádní. Hlavně hlavní hrdina byl vybraný tak moc dobře, že mu nakonec přejete aby mu to všechno vyšlo. 4*