Recenze (49)
Antikrist (2009)
Prasárna a už nikdy to nechci vidět! Ale to neznamená, že to nebylo dobrý: bylo. A asi ještě dlouho na to budu vzpomínat. Ještě nikdo takhle pěkně nevyjádřil zlo, ukryté v ženě...
2001: Vesmírná odysea (1968)
Žádný jiný dojem než nuda. Ve své době možná, ale čas kvapčí a pochybuju, že to někoho střízlivého z nových generací zaujme.
Ong bak 2: Pomsta (2008)
Akce dobrá, ale mohlo to taky být o něčem, co by smrtelník vnímal jako dějovou linii. Takhle násilně našroubovanej konec,.. a vlastně i začátek (a tudíž i prostředek) jsem dlouho neviděl.
Království prstenu (2004) (TV film)
Tak je jasný, že seveřani jsou suchaři. Ale suchý fantasy jde zkousnout (a možná ještě bondovky -). V celku tedy parádní dílo, dobře vyvážená akce a dialogy, tv zpracování je taky v pohodě a jde přkousnout, herecké podání se sem, do staré báje o hrdinech a padouších, naprosto hodí.
Elvis nebo Samuraj? (1998)
Je to takový hloupoučký (tím myslím, že to vypadá, jako by tu ústřední myšlenku zplácal nějaký mladý muzikant). Ale je to nářez -)
Survival of the Dead (2009)
Stará a mladá klasika konečně spolu. Western jak se patří, zombie jak se patří. Duchaplné hlášky stejně jako decentnost efektů -) Snažím se pochopit co za člověka to neohodnotí plným počtem.
Stav beztíže (2009) (seriál)
Parádní scifi románek a levitujících blikajích.. špagetách -) S citem použitá hlavní postava zároveň jako vypravěč, jako ostatní nevypouští žádné velké myšlenky, jen aktuální prožitky a pocity spojené s minulostí. To u mne zabodovalo a hned jsem se stoprocentně ponořil do děje. Odpouštím i trochu nudný střed první, a bohužel jediné serie - protože být na takové lodi zákonitě musí být nuda a je dobré, když to dýchne i na diváka.
Vikingové II (2008)
Kdybych viděl dílčí scény, tak o nich prohlásím, že to je béčko, hraničící s céčkem -) Ale dohromady to více méně funguje a dá se to shlédnout a celkem jsem se u toho bavil. Proč? Možná ta přehnanost všech scén trochu připomíná báje - jako když beowulf může týden plavat ve vlnách a mlátit se tam s vodníma drako-potvorama - a to není tak špatný, udělá to nádech starého příběhu. Není to ani tak odvážné proto, že smísili scifi a vikingy, ale proto že od začátku záměrně (alespoň v to doufám -)) na základě tupých a plytkých scén tvořili film, který ve výsledku stál za víc než součet částí.
Město duchů (2008)
Je to ten typ komedie, která není okatá a přesto je miloučká. Možná právě proto, že už to skoro není komedie. Dej hezky plyne, Rycki leze na nervy, scénář stojí pevně v základech (takhle kombinace s režijí dopadne snad vždycky lépe než když je to oddělené). Co vytknout? Možná by se hodilo trochu víc zjednodušit charaktery postav. Nebo naopak udělat je složitější a reálnější. V tomhle filmu jsou někde mezi a nemůžu se rozhodnout, jestli se mi to líbí nebo ne
Sebevrazi - Love story z onoho světa (2006)
Chvílema nudné, ale vane z toho stejná pohoda jako z Big Lebowski. Občas nějaké to kouzlo navrh a fantazijní prostředí - no prostě paráda. Trochu nucený úvod a závěr, ale to všechno perfektně zapadalo do zbytku, takže není co vytknout. A Gogol Bordello v autorádiu jsou super -)