Recenze (128)
Jaká je cena života (2020)
N u d a.
Teroristka (2019)
Je to průměr, ale přidávám 1* za Janžurovou. Měl jsme problém s absurdním balancováním na hranici dramatu a komedie.
Všemocný (2015) (seriál)
Začátek skvělý, ale od 6 - 7 epizody začíná nudit.
Ad Astra (2019)
120 minut poctivý nudy. To nejlepší z celýho filmu byly závěrečný titulky. Zbytečný film.
Rozčarování (2018) (seriál)
Po dokoukání první série zvedám na 5*. Jakmile si zvyknete na postavy a specifický humor, stává se z toho moc příjemná oddechovka s lehkým nádechem infaltinosti.
Barry Seal: Nebeský gauner (2017)
S odstupem 2 dnů měním svoje hodnocení na 5 hvězd (90%). Těch opravdu dobrých filmů, které si dokážou udržet moji pozornost je v poslední době jako šafránu, a tento si to určitě zaslouží. Drogový Vlk s Wall street + Obchodník se smrtí s Tomem Cruisem v jeho nejlepší a nejvíc cool roli minimálně za poslední desetiletí.
Hanebný pancharti (2009)
Dnes jsem viděl po třetí a přidávám 5 hvězdu. Každej další film v rámci žánru bude v porovnání s tímto následujících několik dnů nuda. Tarantino je jinde.
Bůh žehnej Americe (2011)
"Já nechtěla Blackberry, já chtěla iPhone!"
Vylomeniny (2013) (pořad)
Po zhlédnutí televizní upoutávky jsem byl vůči tomuto novému českému pořadu velmi skeptický. Zaujalo mě však moderátorské duo Dejdar & Měcháček. Po zhlédnutí prvného dílu musím říct, že jsem se takto u žádného českého pořadu, vyjma talk show Jana Krause, dlouho nepobavil.
Kouzla filmových maskérů (2011) (pořad)
Viděl jsem první celou první sérii a nikdy bych si nemyslel, že mě to bude až tak moc bavit. Bavil jsem se vskutku výborně. Příjemná byla jak porota, tak i soutěží. O to příjemnější bylo je pozorovat při práci, která byla často na profesionální úrovni.