Reklama

Reklama

Birth/Rebirth

  • USA After Birth (pracovní název) (více)
Trailer

Technik v márnici úspěšně oživí tělo malé holčičky, ale aby jí zachoval dýchání, musí odebrat biologický materiál těhotným ženám. Když dívčina matka, zdravotní sestra, zjistí, že její dítě žije, uzavřou dohodu, která je oba donutí vydat se na temnou cestu bez návratu. (FunDinDung)

Videa (1)

Trailer

Recenze (31)

pornogrind 

všechny recenze uživatele

Smrt malé holčičky svede k sobě dvě ženy. Matku holčičky( zdravotní sestru v porodnici) a patoložku, která ukradne tělo mrtvé holčičky. Obě spojuje touha potom aby dívenka znovu ožila. Matka samozřejmě z hlediska mateřského jelikož prakticky přišla o dceru nečekaně ze dne na den když šla do práce a patoložku z  výzkumných a experimentálních důvodů jelikož se tímhle zabývá již několik let. Premisa filmu je hororová(něco jako Frankensteinovo monstrum). Primárně za tím horor rozhodně nehledejte. Tohle má blíž k psychologickýmu dramatu či thrilleru kde je sice minimum akce ale rozhodně to má svoji atmosféru. Lepší 3hvězdy. Birth/Rebirth nebude filmem pro každého. ()

Arsenal83 

všechny recenze uživatele

Špatní herečky veru. Herecky aj výzorom. A to bolo celé tak najdesivejšie. Veľmi rýchlo príde vytriezvenie z toho, že o žiadny horor sa nejedná, hoci námet by tomu aj svedčal. Frankensteinov námet dovedený do biologického chladu z plodového tkaniva avšak očakávania splnené asi tak, ako keď si objednáte hot dog a oni vám do neho zabudnú dať párok a ešte vám povedia, že kečup zožrala dépeháčka, takže ste nakoniec dostali aj z toho rohlíka len dieru. ()

Reklama

POMO 

všechny recenze uživatele

Temný patologický thriller, který zabředá do hororu nikoliv strašením či hrůzou, ale znepokojivým námětem v mrazivě realistickém pojetí. Atmosféricky trefně zasazený do pochmurného New Yorku, vedený creepy postavou skvěle nastylované Marin Ireland. Psychologicky vyvážený, motivace postav obou lékařek jsou i přes rázné překročení etických mantinelů pochopitelné. Jenom režijní vedení dětské herečky pokulhává, a závěr filmu se líně vyhýbá divákem očekávanému vyhrocení. ()

darkrobyk 

všechny recenze uživatele

Tomu se říká - jít přes mrtvoly! Když Celie ztratí dceru Lilu, která bleskově podlehne meningitidě, zjistí, že se mrtvého těla zmocnila doktorka Rose, co experimentuje s možností návratu mrtvých zpět do života. Neváhá a rozhodne se jí v ďábelském experimentu pomáhat, páč jde přece o její dceru. Neviděl bych v tom až tak Frankensteina, jako spíše Re-Animátora. Každopádně znalejší divák ví, že návraty ze záhrobí jsou vždycky problematické, jak by potvrdila nejen rodina ze Řbitova zviřátek. A tak čekáte, kdy bude z holčičky monstrum, což je čekání až mučivě dlouhé a rozhodně pomáhá k tomu, aby atmosféra houstla jak stydnoucí krev. Obě ženy jdou chladnokrevně za svým cílem, nehledí na normy etické, morální ani zákonné. Film má z větší části až dokumentární podobu, kdy se zkouší vše možné, aby se Lila navrátila k normálnímu životu. Syrový a chladný snímek s hrůznou Irelandovou, co se sama postupně mění v monstrum, má skvělou hudbu - namátkou - Laurie Andersonová, Lucrecia Dalt nebo Sunda Kelepa. Patologie, záchodky, nemocniční chodby a znovuzrozené prase. Více ocení menšinové publikum. ()

Kudly4 

všechny recenze uživatele

Temný, lehce Hororový Thriller, spíše pro ženské publikům. Zdravotní sestra, přijde o svojí dceru, ale má štěstí, jelikož patoložka (dost zvrácená postava), ke který se mrtvá dívka dostane, provádí jisté experimenty a ta ji přivede zpět na svět. No, tak na půl. První polovina byla skvělá, v té druhé, už jsem se neubránil lehkému zívání. Každopádně, najde se tu několik (ne)chutných scén, ať už z patologie, u ní doma, či z porodnice (porod v závěru, byl celkem silný) a musím pochválit i velmi solidní atmosféru. (168. hodnocení) ()

Galerie (5)

Zajímavosti (6)

  • Hlavné natáčanie prebiehalo v New Jersey a oblasti Co-op City v New Yorku od augusta do konca septembra 2022. (Arsenal83)
  • Hotový scenár posielala Laura Moss do písacích laboratórií už v rokoch 2014 a 2015, ale zakaždým bola odmietnutá. V roku 2018 sa o projekt začalo zaujímať štúdio Cinestate, ale odstúpilo kvôli "kreatívnym rozdielom". V roku 2020 sa projekt stal súčasťou inštitútu Sundance a bol blízko začiatku výroby, až kým nebol odložený v dôsledku pandémie COVID-19. V tom istom roku sa Moss stretla s producentkou Emily Gotto, ktorá mala o film reálny záujem a zabezpečila financovanie. (Arsenal83)

Reklama

Reklama