Late Night with the Devil

• Kanada Late Night with the Devil (více)

Přímý televizní přenos v roce 1977 se strašlivě zvrtne a vypustí zlo do obývacích pokojů národa. (JasonCZ)

Recenze (75)

darkrobyk

Zpočátku mě příliš nebavilo sledovat bulvární noční show, kde se nezajímavě tlachá, než mi došlo, že se jedná o satiru na konzum. Celá ta zábava je totiž tak přesvědčivá, že v satiru se postupně promění. Samozřejmě člověk stále čeká, kdy se dostaví démon, což tak trochu zvyšuje napětí, zejména po blicím výstupu. Žánrová záliba v pohanském božstvu přinesla jméno Abraxas, který ale nakonec za sebe poslal nějakého nižšího démona, co má v češtině komické jméno pro nešiky - Vrták. Přesto jsem to po většinu doby viděl na 3*, ale poslední čtvrtina za to stála. Jasně, v důsledku byla ještě brakovější než celá noční show, ale zajímalo by mě, kdo ji neočekával. Červi fajn, masakr taky. Rozhodně si nemyslím, že by to bylo pro mainstreamového diváka, z něhož si film utahuje. Naopak, nadšené publikum bych viděl v menšině. A popravdě jsem si myslel, že to natočili Kanaďani, co maj divné filmy rádi, tudíž před Australany lehce smekám. ()

POMO

Fajn jednohubka s originálním konceptem - film je jakože záznamem epizody talk-show ze sedmdesátých let, ve které se začnou dít paranormální věci. A půjde do tuhého. Výborný David Dastmalchian jako moderátor show, dobře obsazené vedlejší postavy, pocit autenticty a hezké vizuální efekty. Na hororové momenty čekáme dýl, ale jsou působivé. Diváci, kteří v paranormálno skutečně věří, t.j. není pro ně pouze atraktivním filmovým motivem, si na nich zamlsají. Za mě škoda, že scénář více nerozvinul motivy zesnulé manželky a lesu s vysokými stromy. Mohly ho obsahově obohatit. [Sitges FF] ()

JASON_X

Nemyslím, že pár vcelku záživných minut děje stálo za těch zbývajících ca osmdesát. Rozvláčná, užvaněná, teatrálně afektovaná šaráda v americkém stylu. Chlápek se zajímavým arménským příjmením i vizáží v hlavní roli má sice slušné charisma, ale to celý film neutáhne, když scénář je zoufale slabý, režie nenápaditá a příběh vystavěný tak, aby primárně oslovil diváky všelijakých retardovaných televizních talk shows. Ale nepochybuju, že mnozí středoproudaři budou filmem dobře divácky uspokojeni. A mimochodem to hollywoodsky trapné ztotožňování gnostického božího jména Abraxas se Satanem mi dalo vzpomenout na jednu pasáž z Hesseho Demiana, která mi kdysi mocně utkvěla v paměti a kterou jsem si po dlouhých letech opět rád oživil: „Pták se klube z vejce. Vejce je svět. Kdo se chce zrodit, musí svět zničit. Pták odlétá k bohu. Jméno boha je Abraxas." ()

zigíš

Fajn koncept (nikterak originální, přesto fajn). Jak v rovině sedmdesátkové TV show, tak osobního backgroundu hlavní hvězdy. A uteče to. Ale víc než cokoli jiného mě to připomíná speciál kvalitnějšího streamu (takže ne Netflixu). A v samém závěru místo aby rozvinulo zajímavě nahozené témy (mysteriózní spolek v lesích) to skončí tím nejvíc uhozeným způsobem. Efektním jistě, ale sotva stylovým. Příjemná žánrovka, ale horor roka? Sotva. ()

Frajer42

Tento "horor" bohužel trošku postrádá děsivost, kterou ovšem vystřídalo napětí a očekávání diváků, co se bude vlastně dít, protože tvůrci přistoupili k filmu velmi netradičně a vytvořili tak extrémně zajímavé dílo, kde jste v konstantním napětí, co se bude dít. Chybělo tomu jen kvalitnější finále, které by důstojně uzavřelo tu velmi slušně rozehranou hru. Tohle byla pouze pocta starším hororům a chyběl mi zde alespoň malý myšlenkový přesah, který si fim zasloužil. Výlet do sedmdesátkové talk show opravdu impozantní. Opravdu ve mně film vyvolal pocit, jako bych si zacestoval v čase. Atmosféra sedmdesátek neměla ani tu nejmenší chybu. Herecké výkony až na skinheadku velmi slušné. Ačkoli bych film nenazval hororem, tak se jednalo o nesmírně příjemné překvapení, které překypovalo nápaditostí a originalitou, které vás dokonale vtáhne do dění a cítíte se jako jeden z přímých účastníků této talk show. [80 %] ()

Zajímavosti (10)

• Dvojica režisérov a scenáristov Colin CairnesCameron Cairnes o rozhodnutí nakrútiť tento film: „V 70. a 80. rokoch bolo v nočnej televízii niečo trochu nebezpečné. Talk show boli predovšetkým oknom do nejakého zvláštneho sveta pre dospelých. Napadlo nám, že spojenie tejto nabitej atmosféry naživo s nadprirodzenom môže vytvoriť jedinečný strašidelný filmový zážitok." (Arsenal83)
  • Slávny hororový spisovateľ Stephen King tento film pochválil: "Je úplne skvelý. Nemohol som z neho spustiť oči. Vaše pocity sa môžu líšiť, ale ak máte príležitosť, odporúčam vám, aby ste si film pozreli." (Arsenal83)