Režie:
Jon M. ChuKamera:
Peter DemingHudba:
Brian TylerHrají:
Jesse Eisenberg, Mark Ruffalo, Woody Harrelson, Lizzy Caplan, Dave Franco, Daniel Radcliffe, Morgan Freeman, Michael Caine, Sanaa Lathan, Jay Chou (více)VOD (1)
Obsahy(1)
Špičkoví iluzionisté ze skupiny Čtyři jezdci (Jesse Eisenberg, Woody Harrelson, Dave Franco a Lizzy Caplan) se vracejí ve svém druhém dobrodružství, aby na svém celosvětovém turné předvedli kousky přesahující hranice lidského chápání a posunuli hranice jevištních iluzí do nových výšin. (Freeman Ent.)
Videa (15)
Recenze (474)
Další zbytečné pokračování filmu, který již svého vrcholu dosáhl a tento film je zářným případem, že myslet jen na rejžování se nevyplácí. Dějově to bylo úplně mimo a zasazení floutka Radcliffa (prostě Harry Potter a basta) se také moc nevyplatilo. Celkově film na mě působil rozpačitým dojmem a spíš asi nedoporučuji. ()
SPOILERY Mankote, neuvěřitelně průhledný scénář (neříkejte mi, že jste si ke konci mysleli, že jako fakt letěj v letadle a jako fakt je z něj vyhazují? Tohle přece bylo zcela jasné.) ve zbytečně dlouhé stopáži, kdy příběh lavíruje sem a tam velmi podivně, jen aby byla odhalení pro odhalení, ale žádné není až tak zajímavé - včetně toho čínského obchodu s triky. A nakonec jsme se vlastně ani nedozvěděli, co se skutečně s tím otcem stalo? Našli tělo, nenašli? Pořád jsem čekal, kdy vejde na konci do vily a bude rodinné objímání a vysvětlování - ale možná už to i samotným scenáristům už přišlo poněkud přes hranu. A bláznivé dvojče Woody Harelsona, ale tak zase nakonec proč ne, komická figurka. Inu a pak Harry Potter s plnovouskem, snažící se hrát něco jiného než v Harry Potterovi, a zas mu to nejde. Nevím, přišlo mi to utahané, bez vtipu, nadhledu, provázanosti, kouzel, bez jakéhokoliv ducha, nadšení a jiskry. ()
Za mne kvalitní sequel na obdobné úrovni prvního dílu. Plusem je Daniel Radcliffe ( byť jsem paradoxně čekal, že bude také kouzelník, nikoliv) a svůdná Lizzy Caplan, která dodává sequelu šmrnc. Je pravdou, že příběh je místy příliš překombinovaný a chaotický, kdy má divák pocit, že se ztrácí buď on sám či režisér, ale ve výsledku to vyústí opět v parádní hru zvratů a překvapení, že si nemohu na nic stěžovat. Oproti ostatním blockbusterům Podfukáři rozhodně nepůsobí naivně a hloupě a také, kdo by čekal od filmu zaměřující se na triky, iluze a kouzla nadmíru vynikající story? To je jak stěžovat si, že v žánru Drama není akce a krev. Samotné kouzla jsou na špičkové úrovni. Highlighty jsou ve filmu dva a tím jest scéna s kartou/čipem a finální vyvrcholení čtyř jezdců, které bere intenzivně dech s podporou skvělého soundtracku. Ultimátní zábava, na kterou se skvěle kouká a dá se při ní i přemýšlet. Story 8/10, Atmosféra 8/10, Gore 0/10, Vizuál 9/10, Akce 7/10, Napětí 7/10,Humor 6/10. Zábavnost 8/10.80% ()
Magie je pryč. Dvojka Podfukářů se snaží být přesně tím, čím byla jednička, bohužel díky všudypřítomnému natahování a snaze stejný koncept prodat znovu ale jinak druhý akt příliš nefunguje. Vyloženě hloupé momenty sice vynahrazuje několik opravdu dobrých, ve výsledku je to ovšem jen odvar toho co minule, bez toho náboje originálnosti a nápaditosti, který z jedničky dělal tu správnou letní podívanou. ()
Dobré pokračování blockbusteru má prý zopakovat všechny kvality prvního dílu a přihodit ještě něco navíc. A já mám dojem, že druzí Podfukáři to udělali tak, že vzali všechny neduhy prvního filmu a pro jistotu jich ještě pár přihodili, kdyby to náhodou nestačilo k pokažení dobrého dojmu pramenícího z charismatu postav a atraktivního prostředí. Mně by úplně stačilo vybírat si, koho z těch darebáků miluji víc, ale když oni se mě zase snaží ohromit zvraty, které mě vůbec nezajímají. Prostě se usmívejte a čarujte, nemusí být každý zamotaný ve všem. ()
Galerie (111)
Photo © Lionsgate
Zajímavosti (12)
- Události tohoto filmu se odehrávají 1 rok po prvním filmu. (ČSFD)
- V pokladnách severoamerických kin diváci nechali 65,1 milionu amerických dolarů, součet celosvětových tržeb pak dosáhl 334,9 mil. (NIRO)
- Náklady na výrobu byly přibližně 90 milionů amerických dolarů. (NIRO)
Reklama