Osem náhodne vybraných nešťastníkov sa ocitá vo vnútri zvláštneho objektu zostaveného z miestností v tvare veľkých kociek. Nevedia ako sa dostať von a sú masakrovaní fyzikálnymi silami nadpozemských dimenzií. Panika prerastá v zúfalstvo, zúfalstvo v šialenstvo. (POMO)

Recenze (323)

PKD

8888. hodnocení. No, mohlo to vyjíti na větší blbost. To mi připomíná mou oblíbenou slovenskou(?) slovní hříčku...Dal by si skotskou, ale bez kocky.:))) Až na prvních 10min. to nenudilo. Takže na to 1 kouknutí, klidně za 3. Konec se mi líbil, i když ho považuji za totálně mimózní. A hl. představitelka je snad jednovaječné dvojče krásné Hayden Panettiere (Scream 4 nebo ještě lépe, 1 z the best horrorových her vůbec, Until Dawn). A jako comicsáka mě pobavila herečka jménem Barbara Gordonová. To se nevidí každý den. ;-) Ovšem, rež. bych rozhodně nepochválil za těch pár přiblblých trhaných záběrů, kterýžto druh do jisté míry, domrvil Residentní Evil: apocalypse. Mám rád trhané maso či trhané nudle. Nikoli však tyto exhibiční hrátky s kamerou. ()

kaylin

Já jsem si pamatoval, že mě série „Kostka“ po prvním sílu nakonec zklamala, ale nemohl jsem si vzpomenout, proč to zklamání přišlo. No, teď jsem si to osvěžil a docela se děsím nulté „Kostky“. „Kostka 2 – Hyperkrychle“ je filmem, který nesmírně kazí to, co bylo v prvním filmu nastoleno. Druhý film nemá atmosféru, nemá neustálé napětí, které vás provází, a nakonec nemá ani potřebnou nápaditost, ta se stává jen zběsilou nesmyslností, která vás utrápí. ()

Okara

Co to sakra bylo? Vůbec nevadí, když si přečtete tenhle vyspoilovanej komentář, protože se na to stejně nemá žádnou cenu dívat, akorát by jste si zkazili chuť od povedené jedničky. Tvůrci zjevně nevěděli roupama co dělat, tak stvořili asi nejhorší scénář všech dob, najali ještě horší herce a završili to naprosto trapným nápadem. Banda neschopných herců se probudí v kostce a jakoby nic, udělaj si tam seznamku, představujou se, jako by se nechumelilo. Pak otevřou dveře, udělá na ně baf jejich paralelní druhé já, neboť v hyperkrychli se prolínají dimenze, to dá přeci rozum ne? Pak se tam roztočí kostka udělá z jednoho otřesnýho tlusťocha louži, samozřejmě s úúúúchvatnými efekty, ale to přeci nevadí ne? Vždyť tu pobíhají další jeho paralelní identity, který na sebe pořád dělaj baf. A navrch je to dovršeno závěrem, který se tváří jako "Aaaaaaah to je hrůza, naprosto hrozivý", ale já už to jen znechucenej vypnul. Naprosté zklamání od pětihvězdičkové jedničky, víc se to zmrvit nedalo a nebýt ke konci uspokojivého Simona, který paralelních dimenzí jak se patří hororově využil, dal bych s plnou chutí odpad. 15% ()

Takže výborný námet (tesarakt), trochu nezvládnutý scenár (prekombinovanosť) a dosť slabá réžia (príšerné triky). Na druhú stranu fajn atmosféra (biela farba) a prvý film, v ktorom bola spracovaná téma tesaraktu. O tom som čítal v jednej sci-fi poviedke od tvorcu Hviezdnej pechoty a tam ten svet bol oveľa jednoduchší a zrejme teoreticky reálnejší. Takže bolo otázkou času, kedy sa tejto trikovo vďačnej témy ujme aj nejaký tvorca. Takže zopakujem, že triky tento film strhávajú o jednu hviezdu dole, v rukách takého Nolana a za väčšie prachy by to bola pecka. ()

Rex Mundi

Hmm, ani neviem čo na to povedať. Film bol strašidelný, to horor má byť, takže ok. Záverečná pointa mi vlastne celkom vyhovuje - vyriešila aspoň niečo. Zároveň sa tak stratila určitá mystika nerozlúštiteľného z prvej Kocky. Niektoré elementy boli zaujímavejšie ako v jednotke, iné zase vyzerali ako narýchlo povymýšľané barličky... Film 2*, za tú strašidelnosť 1*. Obe Kocky som videla raz a myslím, že to aj stačí. ()

• "Rtuť" na konci filmu byla vytvořena programy Real Flow a Real Wave. (Piggsy)
  • Vlna energie, kterou je zabit plukovník Maguire, je ve skutečnosti vytvořena pomocí vysavače nastaveného na vyfukování (aby mu odfouknul oblečení). (Piggsy)
  • Okolo 8. minuty je možné zahlédnout, že Kate (Kari Matchett) má na těle přichycen mikrofon. (Terva)