Po dvanácti letech ve vězení se Eddie Palmer, bývalá středoškolská fotbalová hvězda, vrací domů a chce opět začít žít. Zanedlouho překvapivě naváže pouto se Samem, nezapadajícím chlapcem z problémové rodiny. Eddieho minulost však začne jeho nový život a rodinu ohrožovat. (Apple TV+)

Recenze (116)

Arsenal83

Slušná dráma, ktorá zhruba po hodine zbytočne dostáva transgenderový rozmer, čím sa zostudila. Na vývoj pekného vzťahu medzi bývalým kriminálnikom a malým chlapcom predsa nepotrebujeme ženské šatičky na malom osemročnom decku. Neomarxisti však neprestanú a budú už aj deti nútiť tlačiť do neprirodzených úloh, len aby si ulahodili, akí sú utláčaní. Inak je film dobrý, no má predvídateľný koniec. ()

sedm.1

Palmer je klasicky vystavěným vztahovým dramatem mezi čerstvě propuštěným vězněm a malým chlapcem, kdy jedinou zvláštností této podívané je pojetí onoho chlapce, z čehož jsem tedy ze začátku byl upřímně dost vykulený, naštěstí zde tvůrci k tomu ale přistoupili natolik jemnou a přirozenou formou, že ve výsledku to lze považovat vlastně až za takovou malou výhru. Každopádně jejich společné hledání cesty k sobě je zde zpracováno skutečně dost nenápaditě a po většinu času i nedramaticky, o což je ovšem pak působivější fakt, že to i přesto celé docela příjemně funguje a hlavně ubíhá. Emocí se pak divák dočká prakticky až ke konci filmu, ovšem jsou působivé a silné, jinak za fajn tu lze určitě považovat i atmosféru, která skvěle vystihovala jak prostředí, tak situaci, do které se ústřední postavy dostali, a spád Palmer nemá vlastně skoro žádný, což ale neznamená, že by film nudil, na čemž má pak ale zásluhu i výrazný casting, samozřejmě na čele s Justinem Timberlakem, podávajícím velmi civilní a přesvědčivý výkon. Palmer tak zkrátka není, především co se vystavěné zápletky týče, ani trochu originální podívanou, což ovšem v žádném případě neznamená, že by nestál za pozornost, takže sice nepřekvapí, ale jistě zaujme. ()

pomalu plynoucí drama,u kterého jsem skoro dvě hodiny čekal na to co se po.ere a přijde nějaký zásadní zvrat.Ten sice nepřišel,ale on ani nebyl potřeba.I bez extrémní dramatizace je Palmer dobrý,celkem silný,uvěřitelný a civilní.Timberlake,který si dlouho nikde nezahrál potvrdil,že jako herec má co nabídnout,velkým a příjemným překvapením je pak teprve osmiletý Ryder Allen...70% ()

Fiftis

Film o tom, ako to má Justin Timberlake ťažké, vychovávať budúceho liberálneho buzeranta. Presne to rozpráva snímka Palmer, za ktorou stojí režisér Fisher Stevens a scenáristka Cheryl Guerriero. Tí vytvorili milý a sympatický zážitok, ktorý chytí za srdce. Predstavujú tu pomerne jednoduchý a priamočiary príbeh, v niektorých ohľadoch aj trochu predvídateľný, ktorý však očarí práve svojou bezprostrednosťou. Timberlake vnáša do svojej postavy dušu a podáva silný dominantný výkon. Vedľa neho sa potom vo svojom celovečernom debute predstavuje Ryder Allen ako Sam. Allen, ktorému bolo v čase nakrúcania iba sedem rokov, podáva veľmi kvalitný - a na svoj vek veľmi vyspelý výkon. Detský herec si kradne každú scénu pre seba a v spojení s Timberlakom navyše tvoria silný tím. (9.8.2022) ()

Ouwen

Palmer mi je dost osobní charakter, takže jsem skutečně neměl problém se naladit na jeho dialekt a mimiku, navíc Justin Timberlake, nejenže v těch vousech vypadá stylově a charismaticky, ale hraje přirozeně a ačkoliv toho moc nenamluví, hodně o jeho charakteru vypovídají veškeré emoce. Timberlake válí v každý scéně a ačkoliv má film téměř dvě hodiny, byl jsem rád za každou obyčejnou scénu s Palmerem. Je úplně jedno jestli zrovna opravuje klimatizaci, chlastá colu nebo jen chodí po bytě. Je to takovej ten typ charakteru, kterého bych chtěl mít za kamaráda, příbuzného či souseda. Umí se postavit za lidi co má rád, nikoho nesoudí, má velký srdce a rozhodně to není sobec a každých špatných rozhodnutí, lituje. Kdo by Palmera neměl rád? Zbytek herců taky fajn, hlavně malej klučina je sympatickej a babička Palmera. Je tam jedna scéna, kterou nechci spoilerovat, cca po dvaceti mintuách filmu - mě emocionálně roztrhala. Celé to dění ve filmu tak trošku prožívám i v osobní rovině. Né tak vyhroceně a né kolem stejných problémů, ale spoustu paralel se prolíná s tím co mám já, takže jsem se prostě vezl na emocionálním kolotoči poctivého drama. Hraje příjemná hudba, film má skvělou režii (žádné otravné střihy či umělé nasvícení, vše působí přirozeně) a když dojde na vyhrocenou situaci, právě ta režie díky ruční kameře, vše nakopne. Jak jsem řekl, miluju tyhle poctivé dramata. Palmer, Kean, The Confirmation, Joe, Adopt A Highway... tyhle dramata na tenhle způsob - civilní, syrová, se stávají mojí oblíbenou žánrovkou. Timberlake by měl hrát víc rolí!!! ()

• Zatiaľ čo Palmer (Justin Timberlake) sedí a pozerá si starý fotoalbum po smrti pani Vivian (June Squibb), môžete vidieť hnedý obrys jeho falošného tetovania na jeho hornom ramene. (Pat.Ko)
  • Zatiaľ čo Sam (Ryder Allen), Palmer (Justín Timberlake) a pani Vivian (June Squibb) jedli svoju večeru s mäsovými guľkami a hovorili o výdavku v obchode, na začiatku scény mal Sam na tanieri jednu mäsovú guľku a malinký kúsok cestovín, potom keď pani Vivian povie Samovi, aby "zjedol svoju večeru", na jeho tanieri sa zázrakom objaví viac jedla. (Pat.Ko)
  • Natáčení snímku probíhalo od 9. listopadu do 13. prosince roku 2019 v americkém státě Louisiana. (Kuzmik)