Oblíbené filmy (10)
V jako Vendeta (2005)
Většina filmových komiksů je jedna a ta samá ohraná hudba - Hrdina, padouch na konci hrdina zabije padoucha, Ae tohle je zcela jiné, zcela výjimečné. je to film psychologický a inteligentní. Výtečně obsazen, ať už Hugo, Natalie nebo dva Stephen Fry a Rea. John Hurt je uplně nejlepší.. Celý film je protkán spousty okamžiky, ktere člověk nezapomene, kdy vám až běha mráz po zádech a ty dialogy!!. Opravdu dialogy, to je jedna perla za druhou, které v každé situaci Sype Hugo Weaving jednu za druhou. Na všechno má odpověď. A ke konci když začne to vyvrcholení? Finální "My turn" scéna je jednoduše boží! Nejlepší film!
Temný rytíř (2008)
Christiana Bale, Heath Ledger, Aaron Eckhart, Legendární Michael Caine a Morgan Freeman a herec všeuměl Gary Oldman- vynikající kombinace završená podle mého jedním z nejlepších režisérů jakého znám a to Ch. Nolan, jako kdyby točil pořád lépe a lépe, co film to výborný zážitek . Temný rytíř je tedy asi zatím jeho nejlepším filmem, který se mu povedl naprosto bravurně: Ať po stránce scénaře, castingu, kamery, střihu a hlavně hudby (Zimmer a Newton Howard),která je vskutku úžasná. Jistě v každém filmu by se našli nějaké chyby, ale pokud sou i zde, tak jsou tak miniaturní a bezvýznamné za tím vším dokonalým, doslova uměleckém díle, které Nolan vytvořil. Já nemám jinou volbu než 99%...
Interstellar (2014)
Opět něco neuvěřitelného. Tento film mě dovedl k zajímavé myšlence, a to: Je Nolan vůbec člověk? Je možné, aby někdo dokázal natočit něco tak úchvatného, emočního, filosofického a zábavného? Byl sem vtažen do děje takovým způsobem, že po opuštění kina sem ještě hodiny cestoval jinou dimenzí. Tak strašně působivý film!!! Neskutečné vizuálně, zvukově, emočně, příběhově, myšlenkově a do toho je namíchaná pečlivě přiměřená špetka humoru.... No abych shrnul co z toho vyplývá: Nolan je mimozemšťan, a jeho další film je (jak jinak) Lambáda! Moje hodnocení je 7*(fuck the system). Ps: Všemi deseti doporučuji Imax - opravdu to stojí za to!
Svět podle Prota (2001)
Konec nešel vymyslet, natočit, zahrát lépe prostě. Celý film je opravdu zábavné sledovat prkenného Spaceyho, ale člověk pořád dlouho neví a neví "co z toho bude" a je napnutej jak kšandy do poslední minuty. Pro mě jeden z Top filmů.
Valkýra (2008)
Tak tohle přečilo všechny moje očekávání... Nějak uplně se mi na to nechtělo, a na tom měl teda velký podíl Tom Cruise, kterého nemam vůbec rád... Ale tady mě prostě přesvědčil, o opaku. V poslední době velmi stagnující kariéra, kdy točí sračku za sračkou. Ovšem jeho poslední film před valkýrou (Tropic Thunder), kde hraje namyšleného hollywoodskeho blbečka, mě velmi pobavil a napravil si u mě aspoň trochu pochroumanou reputaci, A zde ve Valkýře zahrál podle mého jeho nejlepčejší roli...Opravdu výborné...Ale nejen on, cellý film je nabitý spostami hvězd, a všichni zahráli na jedničku... Za zmínku stojí Tom Willkinson, Bill Nighy, terence Stamp a další.. Velmi dobře zrežírované po všech stránkách, Singer je fakt skvělý a ta užasná Ottmanova hudba...no chtělo se mi i nakonci brečet, zaslouží si minimálně nominaci na oskara...Ale opravdu musím vyzdvihnout Singera, že dokázal z filmu , kdy konec vsici zname dopredu, udělat vynikající, napínavou, ani minutu nenudící , a to dvouhodinovou podívanou ... Vlemi mě dojala závěrečná scena. Prostě ukazuje tu odvahu a hrdinství těch lidí, až jde z toho člověku mráz po zádech.. Chtěli dokázat, že nejsou všichni stejní a byli za to ochotni i zemřít, zemřít se ctí a myšlenkou, že udělali co mohli, aby udělali svět lepší. Opravdu veeelmi příjemné překvapení.. Velmi doporučuju zkouknout, začnete mít možná rádi některý nácky :-D
Atlas mraků (2012)
Ten, kdo stojí v koutě (2012)
Pro mě jedno z největších překvapeních vůbec a to sem si byl jist, že se mi to bude hodně líbit... Ale absolutně mě to přibilo a od této chvíle jasná top 10 pro mě! Úžasně napsané drama u kterého vývoj můžete opravdu jen předpokládat. Podtrženo dle mého názoru skvělými hereckými výkony a do toho ten soundtrack?! Jednoznačně brilantně natočené drama, které chytne a nepustí a po skončení - skvělý emocionální zážitek, kdy sem si opravdu musel jít dát cigaretu a hodinu ještě přemýšlet. Kdyby existovalo hodnocení víc jak pět hvězdiček (lambádní hodnocení), tak tomuto kousku bych jej bez obav přidělil. LAMBÁDNÍ!!!!!
Pán prstenů: Společenstvo Prstenu (2001)
Co k tomu ještě napsat.... nesmrtelná záležitost, na kterou se můžu dívat znova a znova a znova do zblbnutí.
Madagaskar 2: Útěk do Afriky (2008)
Madagaskar dvojka je téměř bez nějkého hlavního příběhu. Jednou jsou tady, jednou jsou tady pokaždé se rozvíjí v podstatě nová zápletka, která je i záhy vyřešena a v tomhle animáči je to sakra dobře. Dlouho sem se tak nenasmál u animované filmu, nebýt sem tam trochu vážných scén smál bych se pořád. Dokonale vymyšlené a vtipné a ještě lépe nadabované, opravdu si nepamatuji animáč, který by byl tak suprově nadabovaný a teď hlavně žirafa v podání Václava Vydry, tučňáků, a krále Jelimána a jeho přisluhovače. A ty jejich hlášky, no to je něco :-). Je to prostě celé dokonalé, včetně nepřátelských duchodců v čele s babičkou.