Recenze (65)
Rebel Moon: Druhá část – Jizvonoška (2024)
Úplně skvělé a nejlepší využití změny rychlosti přehrávání, aby to člověk vůbec dokoukal...
Jsem matka (2019)
Akorát to tílko na konci bylo trochu cheesy ale jinak dobrý postapo minimal.
The Metropolitan Opera: Akhnaten (2019) (divadelní záznam)
Hodnotím pouze jako kulturní zážitek, jak hudební tak vizuální. Kvalitu opery jako operní panic nedokážu ocenit, ale podle všeho jde o masterpiece. 30.11.2019 kino Metropol Olomouc, přimý přenos z NY.
Volejte Saulovi (2015) (seriál)
" 's all good, man " :)
Bitevní loď (2012)
Já se vlastně docela dost dobře holywoodsky pobavil. Všechno tam tak krásně přehnaně cyber-cvaká, rotuje, i mrknutí oka je ozvučené, přesně tak aby náročné oko mé momentální nenáročné divácké nálady ani na vteřinu nepřestalo věřit, že je to dokonale promyšlený popcorn.
David Brent: Na turné (2016)
V ramci obsahu a provedeni tri hvezdy, za klasickou trapnost ala the office hvezda navic.
Backcountry (2014)
Pro me nejintenzivnejsi filmovy zazitek roku hned po Room.
Malá smrt (2014)
Uz dlouho jsem se tak nezasmal cizimu nestesti.
Spectre (2015)
Ze vsech Craigovych bondu totalne nejslabsi, a to mi ten restart bondovek docela sednul.
Vesmírný pirát Kapitán Harlock (2013)
Uz jsem asi na tyhle filmy starej.... komentar od kulyk to vystihl za me.