Reklama

Reklama

Nejsledovanější žánry / typy / původy

  • Akční
  • Drama
  • Komedie
  • Horor
  • Krimi

Recenze (4 888)

plakát

Abigail (2024) 

Krvavá nevěsta meets Soukupovu Svatbu upíru a čistě subjektivně Obvyklé podezřelé (pokud Abigail z klece výtahu udělá všem kádrový profil jak kdysi Kobayashi u kulečníkového stolu, pak je Esposito agent Baer a Matthew Goode Keyser Söze)! Má to problémy s tempem i nápaditostí a zajímavé obsazení se kromě smývání galonů umělé krve z kůže nijak nepředřelo (nefunguje Durandův tupoun a překvapivě ani Stevens s ostřejším chrupem), nicméně jako vizuálně dobře vypadající drákulovina s Růžovočervenou labutí to i přes mírně přepálenou stopáž nestačí pít krev. „I fucking hate ballet!“

plakát

Towed in a Hole (1932) 

Pokud se tihle dva fishmongeři usmyslí, že by bylo dobré zkrátit dodavatelský řetězec a začnou renovovat loď za účelem rybolovu, jedna věc je tutovka. Ryby v moři budou v naprostém bezpečí.. Že ke kontaktu kýlu se slanou vodou nikdy nedojde se dalo předpokládat, stejně jako že jediným nepoškozeným zůstane Stanův dechový nástroj odpuzující zákazníky. Ta kocábka se mimochodem jmenuje jako žena, s kterou se v budoucnu dvakrát rozvede. Mohl to brát jako znamení..

plakát

Muž z Toronta (2022) 

Muž z Toronta umí donutit lidi mluvit. Pokud se k němu ale přiblíží Kevin Hart, je jasné, že bude usilovat o opak, ideálně napíchnutím tohoto výřečného entertainera na špičku CN Tower. Já bych to tak udělal, protože zábavy je poskrovnu a Harrelson u toho působil, že plní zadání hrát Stathama, o kterého kvůli neshodám producenti přišli. Sice to ještě není durian, ale Patrick Hughes by si měl uvědomit, že odleželé obsahy jeho buddy taškařic začínají zavánět..

plakát

Hledá se Al Pacino (2021) (TV film) 

Je tady nějaký Al, příjmením Koholik..? Pardon, Pacino..? Mean Streets New Yorku, italsko-americký původ, vyrůstání s matkou po rozvodu rodičů, láska k filmům, Actors Studio. Těch pojítek s přítelem a kolegou De Nirem je mnoho, ale nejsilnějším aspektem tohoto dokumentu je, že je schopen u rodáka z jižního Bronxu zachytit to zrcadlení osobních útrap a jakéhosi vnitřního neklidu do jeho prvních velkých rolí. Nechybí dva klíčové body kariéry. Předtočená scéna zastřelení dvou mafiánských špaget v Kmotrovi, kterou Pacinem jistý Coppola přesvědčil váhající producenty a začátek nové éry, kdy v saku od kokainu poprvé nebyl Newyorčanem a svět byl definitivně jeho..

plakát

Robert De Niro: Mlčení jako zbraň (2023) (TV film) 

Nejde se ptát s revolverem v ruce: „You talkin' to me?“ a zároveň používat mlčení jako zbraň.. Klasický koncept dokumentu o filmové hvězdě, kdy se nějaký rys použije jako nit táhnoucí se její kariérou. De Niro jako smyšlený násilník, násilník inspirovaný reálnými násilníky a násilník inspirující jiné násilníky píše dějiny amerického impulzivního násilí. Čas probuzení, Zamilován a Stanley a Iris nikde. Ale asi jo, vždyť na těchto základech je Amerika postavená..

plakát

Drahé tety a já (1974) 

Podle Hybšova ústřední hudebního motivu jak ze zfilmovaných mayovek to mohlo nést jméno Divokým Tetystánem, případně Malý brunet s černou botou v Údolí smrti. Písní se vyjadřující Hrzán v situační komice někdy až moc tlačí na pilu, jeden z mála zábavných momentů je miništěk slečny Jendy Krausové. Kriminální linka nic moc, místo Sklenčky s demižonem tam klidně mohl být Honza Zeman a na počest slečen Marpleových by ten název nakonec byl Bestie 2..

plakát

Mission: Impossible Odplata - První část (2023) 

Své ženy chránící Ethan Hunt vs. Entita s IQ šesti tisíc tělocvikářů. Realizace rozdílných představ o formě vyššího dobra jakožto vetchá kostra oldschoolově působící akce, co si je vědoma, že k stimulaci diváckého podvědomí napomáhají variace ikonického theme Lalo Schifrina a že od dob Bustera Keatona každý správný akčňák musí obsahovat epický train crash. Pár pochybení by se našlo (běh po střeše letiště v Abú Dhabí jen kvůli vtipu, bitka na benátském můstku s nečekaně nefunkčním emočním vyvrcholením) a Moralesova šedá plíseň může jen stěží konkurovat Cavillovu pižmu, nicméně o dvojici Krásný sen plastických chirurgů, Christopher McQuarrie možno v klidu prohlásit, že v 21. století nikdo netočí tak dobré bondovky bez Bonda jako oni. Snad nám v Part Two Holly předvede pořádného Queega..

plakát

Lowlifes (2024) 

I'd rather eat pussy than people, aneb lesbické pnutí, či do živého tnutí..? Oprýskaný pick-up a mastní vidláci pojídající kobylky mají vést diváka k falešným stopám, jenže už ten grilující kanadský Fassbender působí natolik podezřele, že čistokrevný hixploitation můžeme rychle vyloučit. Zábavná změna, stejně jako skutečnost, že šerifův zástupce, předtím než se na něm vykoná žánrové klišé, zahýbe s vývojem děje. Čekání země javorového listu jestli dřív natočí výjimečně dobrý horor, nebo Toronto Maple Leafs vyhrají Stanley Cup, se ale nadále protahuje..

plakát

Havěť (2023) 

Attack the Block pro entomology. Scéna průchodu chodbou ke garážím, která připomínala úkol z Boyardu doprovázený povzbuzováním allez, allez, vas-y, vas-y, byla jakýmsi předělem, od kterého arachnofobii začala trochu na sílu sociálního komentáře dohánět capiofobie (obava z dvounohých členovců s klepítky) a zároveň se začala potvrzovat nepřímá úměra, že čím větší pavouk, tím méně autentické tísnivosti (útok v koupelně už nebyl překonán). Když šel na konci problém na periferii společnosti k zemi, vzpomněl jsem si na Kandishu od dvojice Bustillo, Maury a začal přemýšlet, jestli se má za tím něco hledat..

plakát

Smůla (1972) 

Když si Belmondův Roberto Borgo před vámi sedne doprostřed místnosti na židli a v mírném předklonu si opře ruce o nohy, neznamená to, že je unavený. Znamená to, že máte smůlu. Máte ho přilepeného na patách i s jeho čárou života ve tvaru kruhu a aby toho nebylo málo, stojí za ním strážný anděl s flašinetem.. Free style gangsterka, kterou se táhne silná nit přátelství a tragikomiky osudu těch, co ze své strany zákona mají blíže k cele věznice i celtě márnice. Do nevázaného konceptu zapadá i hudba, která osciluje mezi genialitou (minimalismus při ostré přestřelce s černošským gangem) a Cirkusem Humberto.. Američané měli Eddieho Bunkera, Francouzi zase José Giovanniho. Oba do toho dali vlastní zkušenost, soustředili se na postavy, které neprošly Yalem a Sorbonnou a nikdy jejich počínání nesoudili..