Recenze (251)
Médium - Stvoření tisíců lesů (2022) (epizoda)
Autor zůstal nepochopen. Nevím, do jaké míry se v tom ztratil už Will (neznám předlohu) a do jaké míry autoři seriálu, ale já nakonec úplně zabloudil, abych se navíc v poslední epizodě v podstatě nic nedozvěděl. Co bude po "restartu" už se bohužel nikdy nedozvíme... A tak pěkně to začalo! Škoda. Neuromancer snad dopadne lépe.
Napoleon (2023)
Průřez Napoleonovou vojenskou kariérou a třaskavým vztahem s Josephine jako výběr od Reader´s Digestu. Velký spektákl, který je ale až moc zkratkovitý. Čtyř a půl hodinový režisérský sestřih snad bude konzistentnější.
Mzda za strach (2024)
Slabé tři. Kdo zná originál, ať si sundá ještě jednu hvězdu dolů.
Jedeme na teambuilding (2023)
To je tak blbý, až je to dobrý :o)))
Shazam! Hněv bohů (2023)
Užijte si duhu, zmrdi! A to doslova...
Klíč svatého Petra (2023) (TV film)
Ten scénář snad vygenerovala UI jako vývar ze všech možných pohádek. Ukrutná nuda.
Rebel Moon: První část – Zrozená z ohně (2023)
Kouká se na to celkem dobře, ale mozek pošlete na procházku - verbovat nejlepší bojovníky v galaxii kvůli tomu, abyste ochránili malou vesničku uprostřed nicoty, která jde sfouknout bez boje jedinou ranou z lodě na orbitě, to jako fakt?!
Poslední střih (2022)
Nikdy bych neřekl, že si budu chtít tu naprosto otřesnou první třetinu filmu pustit ještě jednou :o)
Nadace - Dávno, ale nedaleko (2023) (epizoda)
"Příběhy mívají dobrý konec. Vše ostatní končí šokem, hrůzou a falešnou nadějí v jistou budoucnost" aneb Impérium zvrací u děr
Osada - Epizoda 4 (2023) (epizoda)
Furt mě to baví, ale začíná už to být poněkud křečovité...