Oblíbené filmy (10)
Pán prstenů: Návrat krále (2003)
Poseidon (2006)
Katastrofické filmy tohoto druhu, no ono ostatně všechny katastrofické filmy, zbožňuji a tenhle je rozhodně na špičce. Nevím proč je to tak odsuzované. Navíc Josh Lucas je prostě skvělý.
Rychle a zběsile 5 (2011)
Deník Bridget Jonesové (2001)
Neuplyne rok abych se na tuhle komedii nepodívala alespoň dvakrát třikrát a i když ji umím úplně nazpaměť stejně se pokaždé trhám smíchy. Snad každá průměrná žena se musí v Bridget alespoň trochu vidět a to rozhodně ještě nejsem v jejím věku, Mark je podle mě naprostý ideál, alespoň tedy můj určitě. Dokonalé obsazené, všichni se mi do jejich rolí výborně hodí. Doporučila bych každému kdo hledá kvalitní romantickou komedii s kvalitním britským humorem. Nejoblíbenější scéna jednoznačně velká rvačka, průlet oknem a písnička It's Raining Men.
Pýcha a předsudek (2005)
Tenhle film prostě miluji. Nejkrásnější příběh, líp to podle knížky udělat nešlo. Keira Knightley a Matthew MacFadyen jsou skvěle obsazeni v hlavních rolí. Nic víc k tomu není potřeba říct. Pohlazení po duši, 130%, doporučila bych bez váhání.
Jih proti Severu (1939)
Pro mě prostě klasika. Dokonalé herecké výkony, příběh který mám ráda. Jak v knížkách tak i ve filmovém zpracování. Hlavní role nemohli být lépe obsazeny než Clarkem Gablem a Vivien Leigh. I přes svou délku utíká rychle a rozhodně nenudí. Prostě dokonalost, která mě chytila za srdce a nelze jinak než mít ho v mé top 10.
Doom (2005)
Anastázie (1997)
Můj nejoblíbenější animovaný film. Nádherně kreslené, sympatické postavičky, romantické, vtipné a poprvé to bylo i docela napínavé.