Recenze (8 231)
Godzilla x Kong: Nové impérium (2024)
Taková kravina pro děcka.barvičky monstra blabla. Neurazí nenadchne.
Atlas (2024)
Pěkný film. Chvílema to ztrácelo štávu, ale dalo se to bez problému dokoukat diký zajimavým lokacím a akci. Dojemný konec to mělo.
Příběhy vesmíru (2022) (seriál)
Out of place. Chtěl sem dokument o vesmíru a čumim na nějaký savce? Wtf
Malá mořská víla (2023)
Až na to zpívání to bylo celkem fajn.
Fallout (2024) (seriál)
Bombastická herní adaptace.
Rebel Moon: Druhá část – Jizvonoška (2024)
Potřebuji další díly.
Madam Web (2024)
Těšim se na dvojku na kostýmky. Rtěnka Dakoty nic moc.
Zóna zájmu (2023)
Děkuju.
Láska přes zeď (2024)
Romantický film.
Mladá dáma (2024)
Millie Bobby Brown roste do krásy a tenhle film je po vizuální stránce taky nádhernej. Trochu škoda, že se to odehráva vlastně z velké části jen vtom dungeonu. Ale je to hezká pohádka s mou oblíbenou herečkou.