Poslední recenze (556)
Ripley (2024) (seriál)
Tento seriál je jak umělecké dílo, bravo! Mám chuť zajet si do Itálie, dát si kávu v nějaké malé kavárně s venkovním posezením a ubytovat se ve starobylém hotelu s kamennými schody a pokoji s vysokými okny a starožitným vybavením.
O Pomněnce (1971) (TV film)
Ač je již pohádka staršího data, černobílá, trochu papundeklová, je to krásná a milá pohádka, co zahřeje u srdce. Zejména musím ocenit krásné písně, které právě Pomněnka zpívá, má překrásný hlas a hudba je velice povedená. A radost pohledět na mladičké herce - Janu Preissovou a Viktora Preisse.
Bod obnovy (2023)
Z filmu mám smíšené pocity. Pořád jsem měl dojem, že se dívám na celovečerní díl Kriminálky Anděl v hezkém sci-fi kabátu (připomínající často Blade Runnera) a s hezkou hudbou (jak z Blade Runnera 2049). Ale měl jsem přes všechno to hezké problém se do toho vžít a plně si to užít. Jakože na české poměry velmi dobré sci-fi po dlouhé době, jen tak dál, ale já si prostě musím spravit chuť Blade Runnerem.