Oblíbené filmy (10)
Na hraně zítřka (2014)
District 9 (2009)
Ledová archa (2013)
Mělčiny (2016)
úplne vynikajúci film, tešil som sa na neho velmi dlho a tak ako som čakal, že toto ma nesklame PS: krásna Blake :)
úplne vynikajúci film, tešil som sa na neho velmi dlho a tak ako som čakal, že toto ma nesklame PS: krásna Blake :)