Poslední recenze (932)
Duna: Část druhá (2024)
Stejně jako u prvního dílu - zajímavé, ale rozvleklé a dlouhé jak týden před výplatou.
Rebel Moon: Druhá část – Jizvonoška (2024)
Pozor - pár spoilerů... To je fakt blbý a špatný. Ještě blbější a ještě horší než jednička a zjevně tomu ještě není konec. Ten "steampunk" jim tam nějak pokulhává. Úrodu sečou kosama a mlátí cepy, ale sváží ji na vznášedle. Vojáci jsou po zuby ozbrojení, mají celotělová brnění včetně přileb, ale stačí dvě sekyrky a padají jako švestky. O úspěšnosti střelby cvičené armády vs. hrstky farmářů se raděij ani nezmiňuji. Smrt některých postav je zcela neopodstatněná - jako doběhnu si, abych tě zabil osobně, pak se nechám škrtit, pak vytáhnu nůž a pak se s ním nechám zabít. Vím, že mě, coby ženskou hledá celá loď, ale nemůžu si vzít helmu, aby mě nepoznali od jiných vojáků, atd., atd. O psychické labilitě všech hlavních postav ani nemluvím a dlouhé lyrické scény v kombinaci se zpomalenými záběry už vás po deseti minutách neskutečně nudí a jen zbytečně prodlužují délku filmu, který by v pohodě mohl mít hodinu a půl a být co k čemu, místo aby měl tři díly (nebo kolik vlastně) a byl dohromady o ničem. Nevěříte? Tak zkuste shrnout, co se stalo v prvním a co ve druhém díle. ;)
Marvels (2023)
To je ještě blbější, než Thor: Love & Thunder. Taková girl-power slátanina o ničem. Dopředu víte, jak to celé dopadné, žádný zásadní zvrat, žádné překvapení, žádná vtipná pasáž, prostě nic. Jen rozvleklé hňácání o ničem. Asi nejvtipnější je tak evakuace lodi pomocí flerkenů.