Poslední recenze (24)
Furiosa: Sága Šíleného Maxe (2024)
Je to ještě lepší než sequel. Hlavně kvůli Anye Taylor-Joy, scénáři a ještě vyšperkovanějšímu vizuálu. Je to hodně blízko dokonalosti. Tom Burke je objev. Chemie mezi ním a Taylor-Joy je skvělá. Hemsworth velmi příjemně překvapil. Furt nedokáže vykřesat v divákovi emoce (důvod je prostý: neumí moc hrát očima), ale i přesto jde o jeho nej roli a nej výkon.
Godzilla Minus One (2023)
Celkem zklamání. Jediné, co drží film nad hladinou jsou speciální efekty a titulní Godzilla. Film kazí nejen scénář, ale ještě více herecké výkony, které jsou napříč ansáblem naprosto hrozné (herci přehrávají a jejich výkony jsou bezbarvé). 5/10
Chudáčci (2023)
Artová, trochu chytřejší verze Barbie, která působila do poslední hodiny dobře, než se přehoupla v nudnou agitku, kterou lze shrnout takto: Všichni chlapi jsou monstra, popř. nechutní a slabí a egostičtí, jde jim jen o to mít kontrolu nad těly žen, proto je třeba je oslabit, zabít/nechat zemřít, aby mohla nastat krásná, harmonická a klidná budoucnost, ve které hrají prim ženy a muži nanejvýš postávají opodál a přikyvují, nebo bečí a pasou se na trávě jako koza.