Recenze (1 076)
Temné síly (2018)
ten film popírá pravidla který si sám definoval v každý scéně. Děcka co 6 let čistí boty, který tam asi vozí z celých USA, doktorka, která vozí děcko na předním sedadle i když je to nebezpečný, opuštění benzínka s nekazícím se jídlem, děcka co tam roky jezdí a ted je napadne že pojedou do nějakýho kempu o kterým ví všichni krom US army?, kluk co umí hýbat věcmi ale místo auta odhazuje stromy a ničí asfalt? Poslední kapkou bylo obětování doktora kontrolora nějakýmu monstru který mělo být už z definice zlikvidovaný u vstupní kontroly a oni si ho tam vydržují jako tygra v kleci? aby mu mohli házet oběti
Repo: Genetická opera! (2008)
naprosto doknalej svět s jednoduchým příběhem, který s postupně rozplétá v hezkých písničkách.
Enderova hra (2013)
no geniální malej kluk a těžkej boj o to stát se vůdcem. Já nevím mě to prostě nesedlo, asi je to tím, že ve hrách nerad nechávám umírat svoje vojáky a tady je to jen o strategii obětování. Výsledkem je Pyrrhovo vítězství a lítost nad mrtvolami.
Willyho kouzelný svět (2021)
průměrná mlátička s plyšákama, ale písničky byly celkem chytlavý, 6kuřat v laině za sebou
Rytíři spravedlnosti (2020)
hodně hodně zvláštní film, občas vtipnej, občas smutnej, občas vážnej a párkrát i chladnokrevná střílečka.
Tenet (2020)
vytvoří to svět, který by nefungoval pokud by měly postavy vlastní vůli a když ji nemají tak zase nemá smysl na to koukat protože víte jak to dopadne. A ty boje jsou totální kravina, stačilo by 30s počkat a byla by to procházka nedotčenou krajinou :-)
Tekken: Blood Vengeance (2011)
závěrečná bitka je děsná nuda
Temný případ (2014) (seriál)
první serie ok, další sem nedokoukal
Černobyl (2019) (seriál)
některý nechutný části zbytečně rozvleklý
Lepší než my (2018) (seriál)
nejlepší způsob jak si zamilovat vraždící robotku :-)