Poslední recenze (392)
Mothers' Instinct (2024)
Myslím, že veľmi dobré. Išlo si to celý čas svoje tempo a aj keď bol záver tak trochu predvidateľný, vôbec mi to nevadilo a užil som si to naplno. Anička sa predviedla ako fantastická mrcha a má za tento výkon moju poklonu.
Sedmero krkavců (2015)
Za mňa asi najlepšia slovenská a česká rozprávka.
Halo (2022) (seriál)
Na mňa sa tam až moc kecá veľa epických drístov, ale inak ma to zachránilo pár krát od pozerania Let's dance, takže svoju úlohu to splnilo a minimálne môj vesmír to prežil.