Poslední recenze (190)
Smrt na Nilu (2022)
Před vstupem do kina jsem se přesvědčovala o tom, že nebudu srovnávat s předešlými zpracováním. Už od Orient expresu vím, že je to úplně jiná liga, no bylo to zbytečné protože tohle zpracování hraje úplně jiný sport. Ujasněme si jednu důležitou věc. Důvod proč detektivky od Agáty Christie tak dobře fungují i skoro po 100 letech jsou silne postavy, inteligentní detektiv a smysluplné dialogy. Každá z postav má charakter, život a také samozřejmě motiv a my před vraždou máme možnost do těchto vztahů nahlédnout a zhodnotit je a následně s detektivem vyřešit záhadu. Bohužel v tomto zpracování se nic takového nekoná. Celý film je postavený na dlouhých záběrech Egypta ( nicméně krásné záběry, to se musí nechat), scénách se sexuálním podtextem a plytkých rozhovorech o lásce a zase nuceni amerického snu o napravení chladného detektiva. Většinu filmu jsem se chytala za hlavu nebo s ní nevěřícně kroutila. A tak špatně efekty a hrátky s pozadím jsem už dlouho neviděla, bylo to tak okatě poznat. Prosím prosím prosim kdy už konečně někdo začne utrácet peníze za pořádně scenáristy a přestane je vyhazovat za zbytečné digitální efekty.
Poslední aristokratka (2019)
Jojo není nad to, vzít odlehčenou humoristickou knížku. Výstřihat z ní humor a narážky na tehdejší poměry a ze zbytku natočit nesmyslný romantický film. Kdybych mohla hodím po Vejdělkovi papuče. 🤦♀️
Skleněný pokoj (2019)
Souhlasím s většinou negativních komentářů, takže mi přijde zbytečné je znovu opakovat. Jen chci říct jak hluboce jsem byla zklamaná a že se mi snad nikdy nestalo, že bych z kina chtěla utéct. Neudělala jsem to a to byla už druhá chyba tohoto večera. Tou první už byl nápad jít na tento film. 😕