Recenze (419)
Final Cut - Dámy a pánové (2012)
Boží! Nápad, příběh, forma geniální.
Philomena (2013)
Kdeže slzy! Ten střet nezdolného optimismu, životního nadhledu a "normálnosti" s cynismem a radikálně odlišným způsobem žití mě dostal!
Na hraně zítřka (2014)
Průměrný film žádá průměrné hodnocení. Je mi líto, protože potenciál byl víc než větší, nápad a celková myšlenka se mi líbila až moc. Ale to provedení spíš nic než moc. Ale Tom Cruise příjemně překvapil.
Ďáblův advokát (1997)
Řemeslo se potkalo s námětem jak sviň a já se střídavě bála a zvracela jak kráva!
Bylo, nebylo (2011) (seriál)
Jůů, jsem u pátého dílu první série a jsem lapená jak pavúk :)
Díra u Hanušovic (2014)
Film bez jediného náznaku děje, sympaticky a velmi kvalitně obsazen s poměrně pozoruhodnými lokacemi a slovníkem, za který by se nehanbil ani prvotřídní dlaždič. Jak se vám líbí?
Dom Hemingway (2013)
Role, ve které svět J. Lawa neviděl :D
Anna Karenina (2012)
Vronský sice vypadal jako prvotřídní sliz (kam se hrabe bývalé hercovo charisma), ale přesto dávám za 4. Fandila jsem totiž celou dobu tomu netradičnímu foremnému pojetí, které mě bavilo a ani vteřinu nenudilo. Paráda!
Dobrodružství pana Peabodyho a Shermana (2014)
Nebýt těch hyper giga mega tera otravných dětí, dávám plný počet :)
Grandhotel Budapešť (2014)
Jeden z nejlepších filmů Wese Andersona! Jiný, méně trhlý, sentimentální (ale tak velmi příjemně, jak jen to lidská duše a mozek potřebuje) a protkaný skvělými hereckými personami! Velice mě překvapil Ralph Fiennes a netradičně negativně obsazené postavy (Brody, Norton). Anderson prostě umí a jeho filmy se nikdy neokoukají. Vestoje ovšem tleskám rovněž Desplatově hudbě, protože ta mě dostávala od první do sté minuty a soundtrack u mě doma a v práci jede od rána do večera.