V malom americkom meste začínajú pribúdať obete brutálnych vrážd. Len miestni súrodenci Coslawovci zistia, že ide o vlkolaka. Nik im, žiaľ, neverí... (POMO)

Recenze (92)

kaylin

Americký snímek „Stříbrná kulka“ je příjemné retro, které má osmdesátkový feeling, jenž vás dovede dostat, ale má i postavy, které tu hrají prim. Dětští hrdinové vám nemusí být vždy po chuti, ale tady se ukazuje, že byli zvoleni velmi dobře, jsou uvěřitelní, stejně jako jejich vztahy. Funguje to velmi dobře a za mě je to snímek, u něhož mi bylo docela líto, že mi tak dlouho unikal. ()

AlistairMir

Dnes už třicet let starej horor, ale atmosféru to má, že mu jí může hodně podstatně mladších chlupatin závidět. Koho jsem si oblíbil nejvíc to byl strejda v podání Gary Buseyho. Věčně nalitej, 3x rozvedenej týpek, co sice nevěří, že jeho synovce chce zabít vlkodlak, ale přesto si nechá odlít stříbrnou kulku a na konci filmu si to s vlkodlakem rozdá na férovku. Než k tomu dojde, tak uvidíme několik mordů, vydařené masky a vše to bude hezky odsýpat. Mně se nejvíce líbila scéna v kostele, která je opravdu povedená a dále tleskám svejma chlupatejma rukama, že vlkodlak je pěknej rapl i v lidské podobě a díky tomu, tu máme mrazivé scény i když zrovna není ve chlupáč módu. Dětští herci byli také dobří a já vím, že se k tomuhle snímku rád vrátím. ()

darkrobyk

Jeden z lepších horrorů (ale ne nejlepších) podle S.Kinga. Původní povídku neznám, ale jelikož většina Kingových příběhů končí špatně, těšil jsem se na konec. Hon na vlkodlaka má místy napínavou atmosféru i obstojné gore (nejlepší je utržená hlava), mechanické vlkodlačí efekty měl na starosti trikový mág Carlo Rambaldi (E.T., Vetřelec, Duna aj.). Mé hodnocení ovšem sráží nevychovaný spratek (Corey Haim), co mi pil krev od začátku. Příjemné, ale přeci jen zub času si zahlodal (a byť jsou triky povedené, tak na Amerického vlkodlaka v Londýně prostě nemají). ()

Hadža

Ani nevim jak mne mohla takova klasika leta obchazet,zvlaste jeste podle predlohy meho oblibeneho Kinga.Ovsem ani na knihu jsem zatim nenarazil,tak bylo alespon me prekvapeni prijemnejsi.Nastesti film nedopadl jako vetsina ostatnich , podle jeho knih,takze tu mame prijemny vlkodlaci snimek ,skoro rodineho typu.Na dobu vzniku masky vcelku slusne. ()

misterz

Jedno veľké detské hororové dobrodružstvo zabalené do pre mňa nostalgickej atmosféry 80. rokov. Aj napriek tomu, že sa snímok môže javiť ako detský, pretože sa tu príbeh odvíja detskými očami, po hororovej stránke je slušne dospelácky zvládnutý. Smrtiace útoky vlkolaka na ľudí si nedávali servítku pred ústa - masakrík ako sa patrí. Tiež ma potešila maska vlkolaka - stará dobrá old school hororová škola a poctivá maskérska prácička. Celkom spokojnosť. 65/100 Tour po Amerike. ()

• Motorka, kterou dostal Marty, nese stejný název jako film. (chaometic)
  • Předlohou pro film byla novela Stephena Kinga Cycle of the Werewolf. (mahler)