Slyšel, že je v L.A. težký život. Nevěděl ale jak těžký. Krokodýl Dundee se vrací!!! Odešel z Austrálie a přišel si pro svou přítelkyni do Los Angeles. Jak bude jejich dobrodružství pokračovat? (oficiální text distributora)

Recenze (192)

Movie Gourmet

Přesně jak píše gouryella: "naprosto nesmyslné oživování mýtu"... Třetí celovečerní film bylo podle mě chybou natáčet, nedosahuje totiž zdaleka kvalit druhého filmu natož prvního. To, co v prvním celovečerním filmu skvěle fungovalo zde působí už jako umělé nalepování a natahování originálního schématu z australského buše. Chyba lávky vážení snénáristé a pane režisére. Verdikt: 2* a 40 %. ()

Chajimwitz

Nebral jsem ohled na nízká hodnocení svých oblíbených uživatelů a tzv.top uživatelů už vůbec ne a podíval se na závěrečný díl krokodýlí trilogie.Oproti prvním dvěma dílům je zde minimálně kýčovité romantiky,Linda Kozlowska naštěstí moc příležitosti nedostává a je tu dost dobrých scének a gagů.Dávám 3,5 hvězdičky a vzhledem k tomu,že se jedná o nejlepší díl,tak zaokrouhluji na čtyři. ()

Slartibarkfast

Druhým dílem to snad mělo vše končit, ale producenti chtěli z bushmanského tématu ještě něco vytěžit, což se jim snad i podařilo, ale divácky přitažlivý už tento vcelku trapný paskvil rozhodně není. Je mi to líto právě pro ty dva předchozí díly, které měly vysokou úroveň. Zde už se jen omílají staré věci dokola a snaha o další vtipné scény s nezkušeným domorodcem ve velkoměstě už jaksi nefunguje. Mike už je zkrátka příliš dlouho ve spojení s tímto moderním světem, než abychom ještě uvěřili, že je z něj celý paf. Zápletka také nic moc, herecké výkony slabší. Celé se to zkrátka nepovedlo. 50% ()

Mr.Floyd

No, pán Hogan nám očividne zostarol a aj nápad vzkriesiť Dundeeho, hrdinu rokov osemdesiatych mi bol podozrivý už od začiatku. Keď si prečítate krajinu, ktorá tento film natáčala tak zistíte prečo. Áno vidíte správne, už sa do toho vpratali amíci s očividným cieľom vytrieskať zo starkého Dundeeho ešte nejaké zeleňučké papieriky. Ich cieľ je zrejmý, prostriedky k jeho naplneniu sú typické: ešte viac akcie, ešte viac zloduchov, ešte viac zápletok v deji. A presne to robí z nášho austrálskeho kamoša podpriemerný film. ()

pepa3rd

Problémem tohohle filmu je fakt, že vznikl jako pokračování Krokodýla Dundeeho na kterého prostě nemá, jen těží z jeho popularity, stejně jako to dělá spusta jiných filmů a nepřináší mnoho nového. I tak je tu ale jeden nový prvek a to je junior a z toho plyne i dost vtipných scén u kterých jsem se dobře bavil. ()

Zajímavosti (8)

• Mick Dundee jazdí vo filme na Subaru Outback. Jeho predstaviteľ Paul Hogan prepožičal svoj hlas reklame na toto vozidlo. (m.a.t.o.)
  • Severoamerické tržby byly 25,6 milionu amerických dolarů, celosvětové pak 39,4 mil. (NIRO)