Slyšel, že je v L.A. težký život. Nevěděl ale jak těžký. Krokodýl Dundee se vrací!!! Odešel z Austrálie a přišel si pro svou přítelkyni do Los Angeles. Jak bude jejich dobrodružství pokračovat? (oficiální text distributora)

Recenze (192)

GOREGASM

Původní kouzlo je sice již nenávratně pryč a pokud není na place Mick Dundee aka Paul Hogan, tak se dá hovořit o nulaprocentním zážitku. Přítomnost australského zálesáka drží většinu filmu v zábavné poloze a kecal bych, kdybych nepřiznal mírný záchvat smíchu například u historky s Melem/Malem Gibsonem. Mickova interakce s Hollywoodem má svoje momenty, které Paul Hogan i do třetice s přehledem uhrává a dokonce si potýká i se ušišlaným Mikem Tysonem (alespoň si ze sebe umí vystřelit). 50% P.S. Podobně "tvrdého" komparzistu jen tak neuvidíte. ()

Gilmour93

Odpustil bych bolavé klouby, obličej zvrásněný jak Mount Kosciuszko ve Sněžných horách či otupělé ostří obřího nože, avšak je-li otupělé ostří vtipu, pak není místo pro shovívavost. Wincer předložil vyplněný mustr klasického rodinného filmu, ovšem bez jakékoliv přidané hodnoty. Nenápadité, neoriginální, snad jsem i chvílemi čekal, že se ozve Axel Foley Theme od Harolda Faltermeyera. Ono taky co je to za dobrodružství, když Dundeemu hrozí, že ho spíš pokouše Tyson než krokodýl.. ()

Korbitch

Zatímco předchozí díly mohla sledovat prakticky jakákoliv věková skupina od 10 let nahoru, s 3. pokračováním sympatického lovce krokodýlů, jenž se nadobro usadil ve státech se svou životní láskou Sue, je to zcela naopak. Příběh upadl při porodu na hlavičku, scénář je vyléčený alkoholik a dějová linka zrovna spadla do závislosti na heroinu, protože je líná jako bulhar. Hvězdičku dávám pouze za Mika Tysona a pár dá se říct úsměvných situací. Jinak je tento paskvil naprosto zbytečným pokračováním a pro mě Mike Dundee končí 2. dílem. ()

kenkaku

Ano... furt je to sranda (akce skunk nebo "Mal Gibson" prostě pobaví), ale už je to jednou převařená polívka umocněná tím že sama sebe vykrádá... Pokud to někdo bere jako poctu a recyklace "the best of Dundee" tak budiž, ale jinak je to provařená hromada gagů doplněná o nějaké ty povedené novinky. Nic víc. Jen by mě zajímalo jak by se na film díval někdo kdo první dva filmy nezná... nevím totiž jestli za ten průměr u mě nemůže víc nostalgie a znalost právě těch dílů předchozích. ()

Tommassi3

"Proč mě pořád přepadávaj ?? Vypadám jako boháč ??" ;) Uvědomíme-li si, že ani oba dva předchozí snímky si nekladly jiné cíle, než se stát naprosto nenásilnou oddechovou podívanou, která se však alespoň v mých očích stala kultovní, především dík neokoukanému australskému sympaťákovi, komiku Paulu Hoganovi, který s Hulkem Hoganem navzdory společnému rysu poněkud bizarní hollywoodské postavičky nemá vyjma jména nic společného, zákonitě nevidím jediný důvod, proč tento snímek tak zatvrzele zavrhovat.. Zdá se, že to kouzlo a atmosféra prvních dvou filmů poněkud vyčpěly, ačkoliv ta úvodní velmi povedená pasáž tomu vůbec nenapovídá, když však následně celý snímek začíná postrádat smysluplnější celistvý příběh a rozpadá se na tu méně, tu více zdařilé scénky, a tak se nabízí vysvětlení spočívající ve faktu, že Hogan prostě jen už pořádně nevěděl, kterým směrem se se scénářem dál vydat, byť tedy ta motivace zakončení jednoho příběhu a rozloučení se se stříbrným plátnem se rozhodně dá pochopit, když se navíc představitelé Micka a Sue dali dohromady i ve svých civilních životech, a tak nakonec Krokodýla Dundeeho v Los Angeles ani nelze vnímat jinak než jako shledání se starými známými, které určitě oceníte pouze tehdy, patříte-li mezi příznivce předchozích dvou snímků.. Hogan se jednoduše jen nedokázal oprostit toho Mickova sympatického buranství, které v kontrastu s civilizovaným světem tak výborně fungovalo především v prvním zástupci této série, a s nějakým charakterovým posunem svého hrdiny se vůbec neobtěžoval, což buď prostě vezmete jako fakt nebo budete ve svém hnidopišství intelektuálního diváka nesmírně trpět.. Takže nakonec Crocodile Dundee in Los Angeles rozhodně platí za vůbec ne špatnou, hodně slušně nahláškovanou komedii, jíž vedle Paula Hogana s Lindou Kozlowski nejvíce sluší především postava stejdy Jackoa v podání Aleca Wilsona a soundtrack Basila Poledourise, který však s tím předchozím geniálně jednoduchým Petera Besta prohrává na celé čáře !! Australský režisér Simon Wincer, který třeba zachraňoval Willyho, rozhodně nic nezkazil, jako zdatný otřískaný rutinér z daného tématu v dané situaci zřejmě vyždímal maximum, které však nikoho nemůže nijak urazit.. ()

• Paul Hogan (Mick Dundee) v jednom z rozhovorů uvedl, že námět na Krokodýla Dundeeho v Los Angeles jej napadl během cesty do Litomyšle, kam zavítal v roce 1993.
    (Indy21)
  • Severoamerické tržby byly 25,6 milionu amerických dolarů, celosvětové pak 39,4 mil. (NIRO)