Malé batole, které se ztratilo třem zcela neschopným únoscům, prožívá svá první velká dobrodružství ve velkoměstě. Zlosyny tak zcela nevědomky, leč o to důkladněji vytrestá... (oficiální text distributora)

Recenze (152)

Dudek odpad!

Nemám slov, tahle nechutnost je jeden z největších odpadů současné kinematografie. Film je vystavěn zejména na roztomilosti a nevinnosti malého fakana, který si ovšem dokáže chytře poradit s trojicí zlých strýčků. Nesmyslný scénář, zoufalá režie a zmatené výkony hlavních představitelů jsou to nejmenší, co by vám mohlo v tomhle nesmyslu vadit. Tím největším záporem je totiž to malé dítě, které dohání k šílenství nejen záporné hrdiny, ale též diváka u televizní obrazovky. Kontrastu mezi dvěma světy ani chytře pointovaných vtipů se bohužel nedočkáme. Ruce pryč. [TOP 19/7 25%] ()

Roseinka

Nejkrásnější pohádko-film mého dětství. Sledovala jsem to tak do 6 do 15 let pravidelně a prostě toho prcka zbožňuju!!! Teď jsem si to pustila po několika letech a říkala si, jak moc to asi bude trapné. Naopak mě to velmi příjemně překvapilo. Sice tam pár trapných momentů bylo, ale to mi nevadí, protože i tak jsem se místy smála jak blázen. Mám k tomu jednoduše srdcový vztah a miluju to dítě. :) Navíc obdivuju, jak to bylo natočené a jak moc talentovaný chlapeček to musel být. Muselo to být náročné natáčení a to si myslím taky zaslouží slušné hodnocení. Vím, že je blbost, že by si nikdo nevšimnul batolete jak si to plazí přes silnici nebo na chodníku, ale co... občas je třeba některé věci brát s nadsázkou a položit se opět do dětských let a užívat si krásný dětský smích patří mezi nejhezčí věci v životě. :o))) ()

topi80

Banda tří imbecilů unese batole, které zatím umí jen žvatlat a lézt po čtyřech. Batole jim zdrhne a vydává se do města, což vyvolá spoustu dalších vtipnějších či vyloženě trapnějších (hořící rozkrok) situací. Já jsem se bavil dobře, batole bylo roztomilé a padouši hodně vtipní. Film by byl lepší, kdyby samo batole bylo více vtaženo do situace a s neviňátkovskou škodolibostí našim třem přátelům také něco úmyslně provedlo. Námět pro pokračování? ()

ostravak30

Trable prcka Binka je film, který je postaven na klasických skečích typu Sám doma. Některé scény se navíc této slavné komedii hodně podobají, napadlo mě, když jsem je viděl. A není divu. Pak jsem si přečetl, že autorem scénáře je muž, který se podílel rovnou na třech dílech Sám doma a podobný humor se využívá i v jeho 101 dalmatinech či Dennis - postrach okolí aj. Je to vlastně pořád dokola. Pachatelé zločinu jsou ňoumové a dostávají pořádně na frak. Jenže je to prostě komedie a u komedie je nejdůležitější, jak je směšná a zábavná. A to prostě Trable jsou. I díky Joe Mantegneovi, který trpícího únosce skvěle zahrál. ()

Miany

Film, na který blahodárně vzpomínám hlavně v mém útlejším věku, mě bavil vždy, když jsem si ho znovu pustila! Nepopírám, že starší bavit nebude, ale ohodnotit film jen z pohledu dospělé osoby je pro mě do jisté míry sobecké.. Nedá se brát jinak než s určitým nadhledem, má v sobě něco, co člověka upoutá, ale asi to není ten typ filmu pro každého.. Námět se mi líbí, film působí lehkomyslně a v některých věcech nereálně a to k němu patří. Herecké výkony považuji za dobré, vždyť většina herců v něm je hvězdami dodnes. Proč to vysoké hodnocení? Protože si myslím, že film nepatří někam k těm odpadům dneška! ()

Zajímavosti (10)

• Scéna, kdy tlustá žena upustí tašku s Binkem, byla ve filmu sestříhána tak, aby nebylo vidět, jak Bink praští hlavičkou o chodník. V traileru však záběr zůstal. (L_O_U_S)
  • O hudbu k filmu se měl zasloužit oscarový Jerry Goldsmith, ale kvůli kolizi s pracovním rozvrhem musel odmítnout. (HellFire)