Malé batole, které se ztratilo třem zcela neschopným únoscům, prožívá svá první velká dobrodružství ve velkoměstě. Zlosyny tak zcela nevědomky, leč o to důkladněji vytrestá... (oficiální text distributora)

Recenze (152)

Hyger

Původně jsem hodnotil snad ** nebo ***, ale teď jdu ještě výše. Účelem tohoto rodinného filmu je pobavit (především menší děti) a to se tady povedlo. Jestli od toho někteří hodnotící čekali zábavu pro intelektuály, tak se hodně sekli. Doporučuji jim sebrat se a jít zhlédnout další díl povedeného kultoseroše HIMYM. To je taky infantilní zábava, ale pro dospělé. ()

ostravak30

Trable prcka Binka je film, který je postaven na klasických skečích typu Sám doma. Některé scény se navíc této slavné komedii hodně podobají, napadlo mě, když jsem je viděl. A není divu. Pak jsem si přečetl, že autorem scénáře je muž, který se podílel rovnou na třech dílech Sám doma a podobný humor se využívá i v jeho 101 dalmatinech či Dennis - postrach okolí aj. Je to vlastně pořád dokola. Pachatelé zločinu jsou ňoumové a dostávají pořádně na frak. Jenže je to prostě komedie a u komedie je nejdůležitější, jak je směšná a zábavná. A to prostě Trable jsou. I díky Joe Mantegneovi, který trpícího únosce skvěle zahrál. ()

5150

TRABLE PRCKA BINKA jsem kdysi viděl v kině a měl jsem za to, že to je nic moc komedie. Teď po druhém zkouknutí musím říct, že jsem vůbec netušil, jak skvěle se budu bavit. Schéma filmu je v podstatě hodně podobné jako ve filmech SÁM DOMA 1 a 2 jen s tím rozdílem, že zde chybí vánoční tématika. Mám pocit, že tahle komedie se právě ještě nesla na úspěšné komerční vlně těchto dvou zmíněných počinů.. ()

Slartibarkfast odpad!

Vrcholně nesmyslný a trapný pokus o komedii. Od dob Sám doma se toho událo mnoho a filmů, kde to dítě dává sežrat dospělým, už americká továrna na sny vychrlila mraky. Tohle je však patrně nejžalostnější a nejtragičtější hovadina, jakou jsem na toto téma viděl. Nemám rád, když to někdo úmyslně přežene a už vůbec nemám rád, když vás film neustále uvádí do rozpaků; neřkuli vás vyloženě sere. Je až neskutečně nesnesitelné, když malé batole "na oko" zvládne tolik neuvěřitelných malérů. Věřím, že obecenstvo pod pět let by to možná žralo, ale já už jsem maličko odrostlejší kus a mám zcela jiný vkus. Proto vás důrazně varuji! Sledováním téhle blbosti si vážně poškozujete mozek, redukujete IQ a ničíte si dobrý vkus! Nevrmór! 5% ()

helloween93

V první polovině devadesátých let byla po megaúspěchu Sám doma populární látka o boji dítěte/zvířete proti přitroublým zlodějům a na této vlně se chtěla svést i infantilita Baby day’s out. Je pro mě záhadou, proč John Hudges psal scénář a dělal producenta u tohoto drahého a hloupéjo filmu. Jedna hvězda za scénu, kdy Bink zapalovačem pálí jednomu z únosců koule. Zbytek založen na debilitě. Nedivím se, že snímek v kinech zcela vyhořel. ()

Zajímavosti (10)

• O hudbu k filmu se měl zasloužit oscarový Jerry Goldsmith, ale kvůli kolizi s pracovním rozvrhem musel odmítnout. (HellFire)
  • Scéna, kdy tlustá žena upustí tašku s Binkem, byla ve filmu sestříhána tak, aby nebylo vidět, jak Bink praští hlavičkou o chodník. V traileru však záběr zůstal. (L_O_U_S)