Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Val je velmi atraktivní a vzdělaná mladá dáma posedlá sexem. Je schopna milovat se s kýmkoliv, kdykoliv a kdekoliv. Permanentně loví nové muže a každé toto setkání jí přináší uspokojení. Její deník je svědkem všech milostných eskapád se spoustou pikantních detailů. Posedlost se stále zvyšuje a proto se vzdá lukrativního zaměstnání a stane se prostitutkou v luxusním privátním klubu. Postupně ale odhaluje i stinnou stránku tohoto „povolání“: násilí a drogy. Smrt její blízké přítelkyně ji přesvědčí, že je čas postavit se na vlastní nohy... (oficiální text distributora)

(více)

Recenze (284)

hellstruck 

všechny recenze uživatele

Nymfomanii si vymysleli muži, aby se ženy cítily viny,když překročí pravidla. Takový deníček bych si s chutí přečetla. Narozdíl od jiných, kteří si hrají na puritány a hází tu odpady filmu, který si to nezaslouží. Je to takové soft porno, ale o mnoho zábavnější než to vaše "umělecké" Shame. Celé to mělo nějaký příběh a občas se to snažilo být až směšně filosofické, ale i tak mě bavilo poslouchat Valeriino hloubání. Chápu, že tady asi hodně lidem vadí ta skutečnost, že tenhle film není o žádné chudince z ulice, která šla nedobrovolně prodávat své tělo, je to o víceméně vyrovnané ženě, která jde dělat prostitutku jednoduše z toho důvodu, že ji to baví. Mně ten nápad připadá zajímavý, i když hlavní představitelka se do role nymfomanky a prostitutky teda vůbec nehodila. Nejen, že nebyla ani moc hezká, ale celkově jí role prostě nesedla. Navíc myslím, že kdyby tohle natočili Američani, bylo by to určitě koukatelnější. Takhle jen 3*. ()

Pepinec 

všechny recenze uživatele

Dlouhý čas jsem přemýšlel o tom, proč a čím jsou španělské ženy tak výjimečně krásné. Odpověď je totožná s odpovědí na otázku, proč a čím je výjimečná španělská kinematografie. Ta se totiž na rozdíl od zámořské nesnaží o povrchní dokonalost, neužívá otřepaných a všedních prvků. Vše je přirozené, uvěřitelné a ze života, jak to mají Španělé v krvi. A tak ani španělská žena není dokonale uhlazená make-upem; nepotřebuje ho, je krásná svou přirozeností. Nenosí tuctové oblečení; proč, když její styl je dokonalý? Je extravagantní, především však svá; nemusí se líbit zaručeně všem, ale ti ostatní ji milují. A to samé platí i o španělském filmu. Kdo v sobě chová alespoň trochu sympatií ke kultuře tohoto evropského giganta, musí jásat nad každým dílem vzniknuvšího pod španělskou vlajkou. A o filmu samotném? „Užívej si života, dokud jsi mladá.“ ()

Reklama

brutale odpad!

všechny recenze uživatele

Tento zblitok splní naozaj svoj "účel", keď sa zavŕta do mysli násťročnej devy, ktorá sa práve hľadá... ešte by to chcelo spraviť podobnú snímku s fetom, popr. kobminovať... Dosť o obsahu, ešte si to pýta spetchovať formu. Kto sa díval do kamery? Film prepchatý sexom, ale žiadna scéna som mnou ani nepohla, brutálne nemastné, neslané, so scenárom od "majstra perfekta", ktorý aspoň keď promiskuitnosť považuje za bežnú normálnu vec, slovo kondóm by mal spomenúť skôr ako po polovici filmu... ()

SG_ever 

všechny recenze uživatele

Tak tohle je hodně velký průser... A je úplně jedno, že je "erotický" film, který byl uveden v kinech a měl velký ohlas především u pubertální mládeže... Je to prostě průser na entou, který nezachrání ani těch pár hekajících scén či relativně neotřelý způsob vypravování. Není tam vůbec nic, co by stálo za zopakování. Člověk (muž) si to znovu pustí jen v případě, že ho přitahovala nepřitažlivá hlavní herečka. (30%) ()

Bluntman odpad!

všechny recenze uživatele

Nevzpomínám se, kdy mě naposled nějaký zahraniční film tolik urážel a přemýšlel jsem nad důvodem, proč byl zakoupen do české kinodistribuce. Pokud se chci podívat na výbornou psychologickou adaptaci zkoumající zakoutí lidské sexuality, sáhnu po Hanekeho PIANISTCE, jejíž hlavní hrdinka alespoň nějakou motivaci má a její chování je jednotné. Pokud se chci podívat na film, ve kterém je svůdná hlavní hrdinka, která si podrobuje muže a i vyprávění, přičemž tělo stojí v centru všeho a má společenský i politický a jiný význam, zvolím jakéhokoliv domácího Verhoevena (např. KEETJE TIPPEL), ale i toho zahraničního (např. SHOWGIRLS či ZÁKLADNÍ INSTINKT). DENÍK NYMFOMANKY je ukázkou nefunkčního filmu, ve kterém je množství erotiky, ale ta není ani vzrušující, ani odpuzující a nijak zvlášť se neliší od televizních soft-porn, a nefunkční adaptace, protože se nevypráví obrazem, nýbrž slovem a každá, opravdu každá, byť sebebanálnější myšlenka o uvědomění se musí zopakovat. Neobstojí to jako péčko, jako klubový film, jako feministický manifest (na ten je to hrozně tezovité, 95 minut si vystačí s myšlenkou "když má žena mnoho mužů, je kurva, když má muž mnoho žen, je macho") a navíc si to hraje na umění. Hodnocení tak neodráží maloměšťácké pohoršení, ale zpruzenost nad hloupým dílem, do kterého si s chutí kopnu. ()

Galerie (36)

Zajímavosti (1)

  • Valérie (Belén Fabra) říká, že panenství ztratila roku 1993 a později doplňuje, že od té doby uplynulo čtrnáct let. Avšak z náhrobku její ve filmu zemřelé babičky Marie Tasso (Geraldine Chaplin) vyplývá, že uplynulo pouze třináct let. [Zdroj: IMDb] (hellstruck)

Reklama

Reklama