Reklama

Reklama

VOD (1)

Obsahy(1)

V Lugaši je opět ukraden legendární diamant, Růžový panter. Místní vláda znovu povolává na pomoc muže, který je jediný schopný klenot najít - komisaře Clouseaua. Clouseau má však podezření, že za krádeží je Charles Litton, se kterým se už několikrát ohledně krádeže tohoto klenotu setkal, a tak se vydává do Londýna. Brzy však pochopí, že cestě do zkorumpovaného státu se nevyhne, a tak nasedne do letadla, které se však ztratí kdesi nad mořem. Zdá se, k velké radosti komisaře Dreyfuse, že tentokrát je s legendárním komisařem Clouseauem konec. Zvědavá reportérka Jouvetová se však s jeho zmizením nehodlá smířit a snaží se odhalit, co se s potrhlým komisařem skutečně stalo. Při svém pátrání však naráží na neochotu o události mluvit. Nikdo, včetně bossů mafie, jí není ochoten nic říci. A tak nezbývá věřit, že Clouseau nezemřel, ale že opět vyčkává, aby se v pravý čas mohl kdesi, k hrůze komisaře Dreyfuse, objevit. (TV Prima)

(více)

Recenze (119)

waits 

všechny recenze uživatele

Dnes by asi Edwards místo přípravy podivně splácaného filmu připravil na youtube jednotlivé skeče z první části filmu, které jsou maximálně clouseauovské a působí trochu jako podklad na variace příhod Mr. Beana nebo rovnou jako odkaz na rané grotesky (Clouseau ve výtahu, Clouseau v taxíku) a splnují nejvyšší standardy Růžového partnera. Vůbec nejsou špatné vstupy Herberta Loma a pokud se Edwards už rozhodnul pustit se do natáčení, mohl zkusit postavit zbytek filmu na něm. Zvolená forma s reportérkou a záběry ze starších snímků působí únavně a nemá valný smysl. První půlka čtyři, druhá jedna. ()

dopitak 

všechny recenze uživatele

Nejhorší na tom celé je, že v tomhle dílu nasadilo AB Barrandov do dabingu stejné lidi jako v předchozích dílech, ale do jiných rolí (a to ani nemluvě o klasické české nemoci, kdy Antonín Sajc či Vladimír Vrabec hovoří každý asi deset různých postav, to je potom ve filmu takovej bordel, že se nestačíte divit, za koho se ten a ten ve filmu převlékl, když mluví svým hlasem, a o no jde samozřejmě o naprosto jinou postavu, no fuj). ()

Reklama

Pierre 

všechny recenze uživatele

Sellers by nikdy nechtěl, aby takovýhle film vznikl, což Edwards dobře věděl. Toto byl jenom zoufalý pokus o nějaký ten výdělek a reklamu na Kletbu Růžového pantera bez Sellerse. Takže věnování ,Peterovi´, jedinečnému inspektorovi Closeau´´ je pokrytectví nejvyššího kalibru. Dřív nepoužité záběry se Sellersem jsou alespoň vtipné, ale ten zbytek s reportérkou vůbec nedává smysl a naprosto ničí Closeauovu osobnost. Navíc pohled na zestárlého Nivena a zestárlou Capucine není zrovna příjemný. Tohle už nechci nikdy v životě vidět. ()

C0r0ner 

všechny recenze uživatele

I když tady ještě hrál Sellers, tak to byla dost slušná bída. Všechno, co bylo dřív dobré, je už jenom trapné a vyčpělé. Většina vtipů se absolutně míjí účinkem a celý film je vlastně úplně zbytečný. Na další díly už koukat nechci, protože si nedovedu představit, jak moc špatné musí být. Bez Sellerse prostě Panter není. I když tenhle taky už skoro nebyl. 50% ()

Pepinec 

všechny recenze uživatele

Možná jsem staromódní, možná s tímhle přístupem nikdy neprorazím do (show)byznysu, ale já to vidím tak, že něčí památku nejupřímněji uctíte zdůrazněním jeho zásluh, ne pokračováním ve stylu "nic se nestalo, on by si to tak přál." Každopádně, ať už měl Blake Edwards třeba i ten nejušlechtilejší záměr v historii ušlechtilých záměrů, musí i on uznat, že vzniknul průser. A to nemluvím o dalších asi třinácti dalších Růžových panterech, které po tomhle průseru přišli jakoby se po vzoru letošní zimy nechumelilo. ()

Galerie (49)

Zajímavosti (9)

  • Film byl věnován (a je vlastně celý jeho vzpomínkou) Peteru Sellersovi. Doslovně zní věnování v českém překladu takto: „Věnováno Peterovi, jedinému pravému inspektorovi Clouseauovi.“ (mar48)
  • Víceméně celou třetinu filmu tvoří nepovedené a do té doby nepoužité záběry, vzniklé při natáčení filmu Růžový panter znovu zasahuje (1976). Všechny další důležité sekvence nového filmu tvoří flashbacky do minulosti, které byly samozřejmě převzaty z původních úspěšných filmů. [Zdroj: Zdeněk Bauer – kniha Herbert Lom, nejslavnější český herec na světě] (mar48)

Reklama

Reklama

Časové pásmo bylo změněno