Akce, výstřely z pušek! Hrdina s kytarou „El Mariachi“ je zpátky ve městě! Čeká vás závěrečná část westernové trilogie režiséra Roberta Rodrigueze s Antoniem Banderasem, Johnnym Deppem a Salmou Hayek! (Bontonfilm)

Recenze (471)

novoten

Pro mě, jako pro fanouška Desperada, dost těžký šok. Těsně po zhlédnutí jsem si říkal, že je to o dost slabší než předchozí díl, ale pořád ještě dobré, ale teď už je mi jasné, že Rodriguez si vzal příliš velké sousto. Banderas střílí pořád stejně přesně a stylově, Salma je krásná, až to bolí, ale zbytek je špatný. Depp se sice strašně moc snaží a zdánlivě svým frajerským vystupováním do party zapadá, ale jeho postava je zoufale zbytečná, stejně jako všechno kolem. Přestřelky, hlášky a zoufalé pohledy na kytarovém podkladu mohly vyjít v přímočaré cestě za pomstou. Tohle je vyvařenina, snažící se názvem i zápletkou napodobit Leoneho částečně politicky namířené scénáře, ale ztroskotává prakticky ve všech směrech. Akce v tomto případě přišla vniveč. ()

Lima

Rodriguez zapomněl točit dobré filmy. Hollywoodský vzduch mu nesvědčí a asi by se měl přestat cpát těmi hamburgery, protože plný žaludek odkrvuje mozek a měl by se vrátit k lehkému mexickému jídlu, které mu tak svědčilo. Lehkost a přímočarost Desperada se vytratila, místo toho nastoupila nepochopitelná překombinovanost děje a spousta zbytečných postav. Rodriguez NEUMÍ vyprávět příběh. A nebudu vám lhát, když řeknu, že pokud si pustíte trailer, uvidíte v něm drtivou většinu akčních momentů, které ve filmu jsou. A co je hodně překvapivé, ani ty nejsou kdovíjak šikovně nasnímané, snad pouze s vyjímkou útěku Banderase a Salmy, který téměř celý uvidíte - ano - opět v traileru. Á propos Salma - její přítomnost ve filmu by se dala shrnout do zhruba pěti minut celkového času. Uvedení jejího jména v upoutávkách je sice dobrý marketingový tah, ale zároveň tak trochu drzost. A ostatní? Můj oblíbenec Dafoe se tu mihne také jen na chvilku, Banderas je prostě Banderas, tedy nic nového :o), Iglesias nevadí a Depp - toho kdyby nebylo, asi bych už utekl z kina. Jeho "zachovávání stability" je jednou z mála zábavných, i když velmi subtilních, momentů. Celkové resumé - podivné a nudné. Tak za co tu jednu hvězdičku? Za tu krásnou mexickou hudbu. A za naději, že si snad ještě Roberto vzpomene na své invenčí a zábavné začátky. ()

Tom Hardy

Úchvatný Johnny Depp naprosto strhává veškerou pozornost na sebe. A zcela právem, neboť jeho postava je jediná, která má vývoj a je zajímavá. Depp jí dodal patřičné charisma a rozhodně jí zajistil nesmrtelnost. Bohužel je tím jedinným důvodem, proč film vidět. Zbytek je zmatená akční slátanina bez špetky charisma... ()

Hal_Moore

Tohle není ten Rodriguez jak ho znám. Tohle není ten Desperado jak ho znám. Tohle není ta Salma jak ji znám. Takhle to dopadá, když režisér šlápne úplně vedle, než kam měl namířeno. Abych řekl pravdu, trošku jsem se ztrácel v ději. Na rozdíl od Desperada je tady až příliš mnoho postav a dějových linií. Ne příliš povedená hudba a akční scény už také nejsou co bývaly. Navíc herci jako Danny Trejo už by se objevovat neměli, proč? To je snad každému jasné, nebo alespoň těm, co viděli Desperada... Nemůžu si pomoct, ale průměr je to, co si Rodriguezovo dílko zaslouží. ()

genetique

Pomerne dosť prihlúple pokračovanie kultového filmu 'Desperado', ktorý sa stal v mnohom kultovým akčňákom, aspoň pre mňa! Veľmi som sa na film tešil, no z kina som odchádzal nadmieru sklamaný. Na šialeného Roberta nečakane spomalené, natiahnuté a čo je najprekvapujúcejšie s malou dávkou akcie. Ani Depp, Rourke, či Dafoe tomu absolútne nepomohli a to ich mám tak rád! Krásne krúhlych 50%. ()

Zajímavosti (21)

• Antonio Banderas (El Mariachi) komentoval práci s režisérem Robertem Rodriguezem: "Natáčet s ním akční scény není žádná procházka růžovou zahradou. Ve filmu je scéna, ve které se Salmou Hayek utíkáme z hotelového pokoje. Houpeme se na řetězu a skáčeme dolů po balkonech. Bylo to v pátém patře a jelikož Robert chtěl použít tři kamery najednou, nemohla pod námi být žádná matrace. Viseli jsme jen na tenkých drátech. Salma pořád ječela: 'Já jsem jenom herečka! Já jsem jenom herečka!' Povídám jí: 'Sklapni už! Ať to máme co nejdřív za sebou!'" Přesto s ním točí rád a opakovaně: "Prostě je mi s ním dobře. Cítím, že je mezi námi určité pouto. Nejen profesionální, ale i lidské. Jsme kamarádi. Pracovat s ním je jako jít na rodinné setkání. Nejen s Robertem a Salmou, ale se všemi. S maskéry, kostyméry... Navíc se při práci s ním prakticky nezajímám o scénář. Když točím s jinými režiséry, tak ano: vzal jsem si k srdci radu Anthonyho Hopkinse a každé dva dny si ho čtu znovu. Ale Robert, ten je jako jazzman. Miluje improvizaci." (NIRO)