O šest let později. Boj o Náplavomarku je náhle v ohrožení a Rhaenyra se snaží dohodnout s Rhaenys. (HBO Max)

Z natáčení

Recenze (97)

Dakken

Priznám sa že, po 5 diely som si musel dať pauzu. Bol som sklamaný z toho, že sa tam iba kváka a nič zásadné sa nedeje. Po 3 týždňoch som si k tomu sadol, mal som obavy o ten časový skok a podľa recenzií to vadilo mnohým, ale bál som sa zbytočne. Mne to absolútne, nevadilo, nepôsobilo to rušivo a prestávka mi prospela. Od 6 dielu ide kvalita seriálu hore a čakajú nás aj prepracovanejšie dialógy, zrada, intrigy a všetko to, prečo som miloval GoT. Veľmi podarený diel s ikonickými scénami ktorý si zaslúži plný počet hviezd. ()

aR3Zz

Napětí, které by se dalo krájet. Na druhou stranu mě prostě už ta politika a pletichaření přestala bavit. Ikdyž se pohybujeme mílovými kroky dopředu v čase (roky každý díl), tak se vlastně pořád nic neděje. Tedy děje, ale divákovi je to skoro jedno. Nestihne se sžít s postavami a vůči ději je až apatický. Nevím, co by se muselo stát poslední dva díly, aby mě to přesvědčilo a vtáhlo zpět, když právě nyní byly podle mě vyloženy všechny trumfy na stůl. ()

Chicony

Paddy Considine zde odvedl zatím nejlepší herecký výkon celého seriálu, který si sám o sobě zaslouží 5*. Jeho příchod do sálu je naprosto epickým obrazem, znovu po vzoru Hry o trůny ukazujícím, že není třeba velké akce a bitev k tomu, abyste měli husí po celém těle a cítili, že sledujete prvotřídní kvalitu. 10/10. ()

Kokos

Mráz po zádech při poslední cestě krále na trůn. Silná scéna. Poslední řev draka. Seriál mě baví čím dál víc a  GRRMův koncept alternativní středověké ságy, okořeněné lehkými prvky fantasy,  dodržuje seriál věrně. Jinak mě unavují ti zdejší "škemralové o pozornost", co  plavou "proti proudu" a hodí odpad a přitom sledují každý díl seriálu a k tomu dehonestují spokojené diváky (asi bych to neměl psát, protože tím jim pomáhám získávat tu pozornost, o kterou škemrají, ale nemůžu si pomoci - třeba budu zítra moudřejší a tenhle dodatek smáznu). ()

DonBraso

Paddy Considine to dotáhnul. Musím říct, že rozhodně nejlépe zahraná postava a vlastně jako král nejvíc zajímavá. Teďka se malinko bojím, že seriál, který u mě vyvolává přesýpací hodiny skončí už někde v šedém průměru. Pravda je, že jsem chvilku ani nevěděl, která bije, protože těch postav a časových skoků pak divákovi musí udělat vrásky na čele. 75% ()

• Lord Commander Harrold Westerling (Graham McTavish) je v seriálu stále naživu. V knižní předloze ovšem zemřel dříve, než se narodili Rhaenyře (Emma D'Arcy) její synové. (mikki089)
  • Název epizody odkazuje na titul Corlyse Velaryona (Steve Toussaint), který je v čele královského námořnictva. (mikki089)
  • Když je král Viserys (Paddy Considine) informován, že jeho nejmladší vnuk se také jmenuje Viserys, řekne: „Jméno vhodné pro krále.“ Jedná se o menší předzvěst, Rhaenyřin (Emma D'Arcy) syn Viserys se nakonec, o mnoho let později, stane králem. (mikki089)