Chůva na zabití: Krvavá královna

• USA The Babysitter: Killer Queen (více)

Před dvěma lety Cole unikl ze spárů satanského kultu. Teď ho čeká ještě něco horšího – střední škola. A démoni z minulosti mu nepřestávají dělat ze života peklo. (Netflix)

Recenze (166)

luka4615 odpad!

První díl z roku 2017 se tvářil jako cool horor, nicméně tak nějak se v průběhu stopáže transformoval do praštěné komediální záležitosti, u níž jsem se nemohl přestat smát. Druhý díl na to šel epicky rafinovaně a veškerý hororový element jde úplně stranou, pročež zbyla jen ona komediální stránka, která je ale bohužel jen neutuchající přehlídkou infantilní trapnosti. Veškeré rádoby vtipné gagy vůbec, ale vůbec nefungují, pročež dostanete nataženou a extrémně debilní podívanou, která aspiruje na jeden z nejhorších filmových zážitků roku 2020. Nebrat. PS: Až bude chtít McG příště něco dalšího točit, hoďte na toho blázna síť! (Netflix) ()

Necrotongue odpad!

První díl byl takovou jednoduchou krvavou blbůstkou s prostým humorem, na kterou se dalo podívat, aniž bych si toužil vyškrábat oči. Tentokrát tvůrci po všech stránkách znatelně slevili na nárocích, přičemž zjevně nikdy neslyšeli o Cimrmanově šrapnelu. Repliky, které scénárista vyplodil pro jednotlivé postavy, rozhodně nebyly šrapnelem, to byla bubnová palba těžkých kalibrů. Kdybych měl napsat, co si o filmu opravdu myslím, musel bych klesnout na verbální úroveň v něm použitou, a to fakt nechci, takže to jen shrnu. Scénář byl v podstatě chabý, triky místy vypadaly jako špatný vtip (viz. smrt Bambiho), všechny postavy mi byly veskrze nesympatické a celé to definitivně pohřbil neuvěřitelně stupidní závěr. Škoda, že nevěřím v Satana, scénáristovi bych pobyt v kotli klidně dopřál. / Poučení: Nechceš se stát obětí krvavé sekty? Šukej. ()

okkac

Stejná chujovina jako první díl a pořád stejně zábavná. Ano, je to blbost, ale dokáže si to ze sebe dělat srandu, referencovat Terminátora a i jemné narážky, jako melodie na banjo z Deliverance nebo hláška z The Warriors. Judah Lewis za ty 3 roky dost povyrostl, stejně jako Emily Alyn Lind, která z dětské hvezdičky se taky dost pěkně vyvinula na správných místech a plní roli místo Samary. Gore je tu zas over the top a písničkový soundtrack taky udělal radost. Na výplachový večer není co vytknout. Samozřejmě nízké hodnocení taky chápu. SPOILER: Samara tu nakonec je taky! Byť až na konci. ()

Flipnic-RE

Jako ... Je to strašná kravina, ale šííílená! Až na mne občas dýchla "atmosféra" TROMY... Ale je to parádně ujetý, vůbec se to nebere vážně a jsou tam neskutečně vtipný GORE momenty a celé je to neskutečně blbé a fakt jsem se smál kolikrát. Jako že mne to pobavilo včera odpoledne. A bohužel protože je to fakt brak, tak tomu nemůžu dát víc, ale je to parádní brak. A ani tam necpali moc černochy a teplouše. Což se v dnešní době počítá jako výrazné plus. ()

agentmiky

Sequel, který asi nikdo nečekal, tudíž trailer na kanále Netflixu přišel jako blesk z čistého nebe. Jednička by se dala zařadit mezi stravitelné jednohubky, pobavil jsem, sice nic rekordy lámajícího a ucházejícího o různé ceny, ale ve výsledku fajn zábava. A dvojka se nese v podobném duchu. Hlavní hrdina za ty tři roky neskutečně vyrostl, fakticky bych měl v pár záběrech co dělat, abych ho stoprocentně poznal (pokud bych to nevěděl, že zde opět hraje). Potěšil návrat staronových zabijáků, z jejich spektra jsem si nejvíce oblíbil Robbieho Amella, jeho polonahý týpek mě vždy svým dobře mířeným vtipem odrovnával. Jinak nové postava ztvárněná Jennou Ortegou dost sympatická, jednoduše trefa do černého. Jinak GORE opět výživné, s krví se zde nešetří, ale vězte, že o žádný horor nejde, tohle patří mezi přestřelenou podívanou nemající žádné zábrany. A závěr potěšil. Vysvětlilo se zde i něco z prvního dílu, veľa věcí se tím uzavřelo. Za mě dávám 65 % ()

Zajímavosti (10)

• Když v čase 01:03:40 Cole (Judah Lewis) s Phoebe (Jenna Ortega) vstoupí do sklepa, jsou tam rozsvícená vánoční světélka, ačkoli je nikdo nemohl zapnout. (JimmyBook)
  • Podtitul filmu Killer Queen odkazuje na stejnojmenou píseň skupiny Queen, která dokonce i zazní ve vyvrcholení filmu. (CinemaRanger)