Epizody(8)

Únos táty od rodiny Nicka Brewera má zlověstnou dohru na internetu a jeho nejbližší musí rychle zjistit, kdo za tím vším je a proč to udělal. (Netflix)

Recenze (88)

Mamlas

Tohle byl rychlý seriál. Na začátku 1. dílu máme zápletku, pak až do konce 5. dílu následuje otravná rodinná dramonuda celá k přeskočení a s hodně škaredými herci a protivnými postavami. Zejména ta hysterická cholerická odbarvená koza, tam mě opravdu kakala. Od konce 5. dílu pak autoři dávají jeden twist za druhým a tak, za pomoci další kupy otravného kecacího balastu, nakonec vypotili celkem 8 dílů plných extrémně prázdného, protahovaného a překombinovaného blbého děje až do absurdního konce. (15%) ()

Chrustyn

Po prvním díle jsem byl trochu na rozpacích a říkal jsem si, jestli je daný materiál vhodný na 8 dílny seriál ale naštěstí mě tvůrci překvapili kolik es mají v rukávu a jak si dokáží diváka povodit. Není to nijak zásadní a viděl jsem celou řadu řemeslně i scenáristicky lepších seriálu ale bavil jsem se, udržel moji pozornost a nejednou jsem byl překvapen. ()

Trajektt

Je pravdou, že jsem tento televizní miniseriál zfouknul za jeden den, ale néé z důvodu zábavy a napětí, ale z důvodu, ať už to mám sakra za sebou. Tento televizní kousek určitě bude vyhovovat milovníkům moderních technologií ve kterých se moc nevyznám a po zhlédnutí tohoto počinu se do toho ani pouštět nebudu. Od začátku se nás tvůrci snaží přesvědčit o vyváženosti americké společnosti, přitom nám do děje vnucují neskutečně mnoho narušených jedinců všech ras a různých sexuálních menšin až se mi z toho občas zvedal kufr a dokonce jsem během jednoho nudného dílu skoro namaloval obraz podobný Picassovi. Tvůrci vytvořili koncept vyprávění nezvyklým způsobem, kdy se v každém díle setkáváme s jednou důležitou postavou, která se snaží zapadnout do mozaiky vyšetřování vcelku zajímavého a originálně provedeného mordu. Potíž byla v tom, že nudné a hlavně nedůležité pasáže nezáživných a nesympatických postav mně zkrátka nedokázali udržet v pozoru. Takže po záživném úvodním dílu nastala doba temna plná zbytečných plků ze které mně dokázala vzbudit fakt nečekaná scénka, kdy dva frajeři něco řeší před počítačem a zničehonic ten jeden z nich strčí jazyk do pusy tomu druhému a já nejen, že jsem se probral z příjemného polospánku, ale šel jsem se z toho šoku raději projít kolem baráku s bouchačkou v ruce, kdyby na mně náhodou zaútočil nějakej ten nažhavenej perverzák s čistě připraveným a naleštěným nádobíčkem. Od té doby jsem poněkud zbystřil a děj se kroutil jistým směrem ve kterém jsem si byl skoro jistý, že jsem narazil na pointu příběhu. Chyba lávky, mýlil jsem se jako Hitler před branami Stalingradu a paskvil, kterého jsem byl svědkem na konci této story mně vcelku znechutil, jelikož sledovat něco takového po dobu šesti hodin a vlastně zbytečně, protože néé, že bych si toho nevšiml, ale ono to tam prostě nebylo ani v náznacích. Tvůrci si pachatele doslova vycucali z prstu a já jako milovník příběhů z pera Agathy Christie jsem byl rozhořčen nad nelogičnosti tohoto počinu. No prostě škoda mluvit a hlavně ztráta času. Netflix opět splnil jednu z novodobých filmových povinností, kdy se nám snaží vnutit celosvětovou vyváženost ras a pohlaví a kromě vtipného vystoupení pomatené Emmy v podání texaské herečky Jessiky Collins , která mně fakt pobavila jsou herecké výkony na bodu mrazu. Jednotlivé epizody jsou zbytečně natahovány a doslova se táhnou jako smrad nad Černobylem. A kdyby tipovací kancelář Fortuna dala možnost divákům tipovat vraha ještě před posledním dílem, tak by vydělala majlant. Celkem ztráta času a proto dávám pouhých 50%. ()

mimozakon

I se spoilerem... Detektivní thriller ala Chris Carter...roztažený do 8 částí. Tipovat vinníka nemá smysl, protože v každem díle se děj a zápletka ubírá mírně jiným směrem a figurku vytáhnout až v závěru. Jinak každá z části není špatná, krásně ukazuje možnosti využití i zneužití informačních technologií a taky krásně ukazuje, že není radno věřit všemu, co je možné vidět nebo slyšet na internetech. ()

elanius

Napínavá, divácky prístupná krimiséria. Konečne seriál, kde postavy sú normálni ľudia, celkovo je celé vyznenie také civilné a to považujem za plus. Seriál je výborne vymyslený a napísaný, každý diel je venovaný primárne inej postave, rovno zabité dve muchy, posúva sa príbeh vpred a je dosť času vykresliť poriadne každú postavu. Konečne kvalita aj na Netflixe. (8/10) ()

• Přestože většina produkce probíhala v Austrálii, některé scény se natáčely v Oaklandu a oblasti zátoky okolo San Francisca. (Axarus)