Oblíbené filmy (10)
Pátek třináctého (1980)
Jasně nejlepší slasher,zrod kultu a největšího killera filmových dějin:-)
Skála (1996)
Bravurní akční film,který ani letech od své premiéry nenašel přemožitele. Zvedám oba dva palce.
Hard Boiled (1992)
Můj první film od Johna Woo,obrovský nářez a srdcová záležitost.
Starman (1984)
Dokonalá romantická road movie od mistra hororu,navíc podpořená skvělou hudbou.
Transformers (2007)
Dokonale výbušné,nonstop akce jak má být.
Halloween (1978)
Dokonalost.
Zombi 2 (1979)
Klasika žánru,zpomalený záběr kdy kus dřeva projíždí oční bulvou je nezapomenutelný a hlavně ty nádherné masky zombie jsou prostě k sežrání:-) Fulci byl prostě bůh
Brána do záhrobí (1981)
Dokonalá hororová atmosféra,po shlédnutí řadím tento film na top Fulciho tvorby. Opravdu děsivé a krvavé.
Noční můra v Elm Street (1984)
Neni potřeba nic dodávat.Freddy je nejoriginálnějším vrahem všech dob,co smrt to zábava:-) Toto je začátek jedné z nejlepších hororových serií.
Rošťáci (1985)
Zcela jistě nejlepší dětský dobrodružný film,který ČT totálně zkazila svým odporným předabováním.