Poslední recenze (2 091)
Ticho před bouří (2019)
Do háje. Myslím si, že plno lidí si myslelo o čem to bude...a pak najednou zjistíte, že je to vlastně úplně jinak :D Já jsem si sama po pár minutách sama rozpletla hlavní myšlenku :D Takže mi to rychle "docvaklo" :D Nicméně - co to tedy safra bylo? Za mě je to děsně šíleně zmatečné :D Ale vlatně ohromně skvělé, protože mi přijde, že se tomu snažíte porozumět a přijít na kloub, ale vlastně nevíte jak a zdali chcete :D Lane je neskutečná kost a v kombinaci s McConaugheym - to mi sedlo skvěle ;) Nicméně - no do háje :D
Zakázaný majetek (1966)
Wau...Nemám ráda postavy jako je Alva. Nemám ráda celkově mentalitu takového prostředí. Tudíž jsem moc ráda, že jsem v něm nevyrůstala a ani se v něm nevyskytuji. Jinak je film hlavně postavou Redforda pro mě zajímavý. Nicméně - je to vlastně neskutečně smutný a "tragický". Nicméně - každý svého štěstí strůjce...
Důstojník a gentleman (1982)
Za mě přesně takový ten "americký milostný cajdák s příšernou ucajdanou hudbou, která má působit milostně a přesně do těch erotických scén", ale za mě je to jen děsně uřvané a laciné...Nicméně rozumím, že to utáhli na tom, že Gereovi sluší uniforma, bylo tam čerstvé téma války a dát na úvodní plakát motorku? :D :D No, jednou jsem to viděla, víc už nepotřebuji. Ale jedna fajn věc tam byla...ta scéna, kdy jde Gere s tou svojí do motelu za tím kámošem, co ukončil výcvik...tak tam je to skvěle znázorněné...