Recenze (48)
Vlastníci (2019)
Super film nejen pro Vlastníky ! Ale kdo nezažil nepochopí na 100%. Závidím lidem kteří nechápou. Jinak skvělý koncept točení v jedné místnosti, opravdu vtáhne do děje-má to správné atmo.
Joker (2019)
Instantní klasika!
Hvězdná pěchota (1997)
Jedinej dobrej brouk je mrtvej brouk...!
Čtyři dohody (2013) (divadelní záznam)
Words of Wisdom... !
REC 3: Počátek (2012)
Rec 3 bere to nejlepsi z prvniho a druheho filmu a navic k tomu pridava originalni a nove pojeti cele serie...je na co se koukat! Napetim ani nevstanete ze zidle...!
Alf (1986) (seriál)
Oblíbený sitcom z dětství...(100%) doporučuji ! / Alfe ! Kde je kocour ?!
Vraždící buldozer (2009)
Souhlas s ( xvici300 ) jedine s jointem a alkoholem v krvi ! Celkem tezka soda tenhle film :)
Pláž (2000)
Pláž to je raj...senzace co se musi videt !!! Opravdu neni co dodat...snad jen ze soundtrack stoji taky za hrich :)
Bad Taste - Vesmírní kanibalové (1987)
No nechal jsem se zlakat dobrym hodnocenim a komentari...nazev filmu BAD TASTE aneb jak nesmyslne ztratit 88 minut je opravdu na miste! Absolutne nic me na tomto filmu nezaujalo ani nechytlo mou pozornost...leda tak kostymy prdelatejch smejdu z vesmiru. Uznavam ze je to z roku 1987 a bylo to natoceno s minimalim rozpoctem ale na takovouhle pakarnu jsem zvyklej od zacatecniku z filmove skoly a mozna ani to ne ! Peter Jackson zklamal :( natocil to sice na zacatku sve kariery ale ani s prihlednutim na vse zminene si tento kousek vice jak 1 hvezdu nezslouzi. Netusim co tedy ostatni hodnotili...
Catwoman (2004)
No v tomhle filmu je proste vsechno od zakladu spatne ! Halle Berry dostala pravem malinu za svou roli... Dalsi filmove zklamani :(