Poslední recenze (31)
Jurský svět (2015)
Chris Pratt se zde ukázal jako skvělý herec/hrdina. Díky tomu film oživil. Ostatní bylo slabší.Z nějakého důvodu byly všechny efekty na můj vkus přehnané a bylo jich tu až moc, takže film působil dost zmatečně a nevyrovnaně. Obrovská rána do očí byla zhruba v polovině filmu, kdy byl stříh z denního záběru na noc. Co ti herci dělali? to měli tolik času čekat pár hodin na tmu zatímco venku pobíhal méně přátelský dinosaurus? Tohle bylo opravdu špatně promyšlené. Co se mi líbilo byl překvapivý odkaz na Jurský Park, ale zbytek působil jako laciná kopie. Efekty dobré, příběh, nic moc! Osobně jsem čekal víc 2 a 1/2 *.
Madagaskar 3 (2012)
Ale jo, dobré. Byly tam vtipné scénky, příběh také dobrý, ale když to vidíte několikrát denně, rychle ztratíte smysl k životu. Jednou dobrý, vícekrát spíše po lobotomii. 2 a 3/4*
Ordinace v růžové zahradě (2005) (seriál)
Tohle je naprosto geniální. Oceňuji tvůrce, že jsou stále schopni produkovat tento .... seriál bez ztráty soudnosti a že nikdo z nich nespáchal orientální a velice komplikovaný odchod ze světa živých. Do jisté míry zcela chápu, proč na to lidé koukají - bylo by opravdu hloupé tupě po 8 hodinové směně koukat do zdi, když je před tou zdí televize. Vůbec mě udivuje, že se někdo snaží do toho zakomponovat děj. Neviděl jsem to celé (můj život je příliš krátký na to, abych ho takhle marnil a většinu času jsem spíše zíral na krásně strukturovanou zeď za televizí), ale z těch pár dílů, co jsem měl tu čest shlédnout říkám - ano, to je ono, to jsem přesně hledal. Teď mě prosím omluvte, jdu si pro mé léky.... Pokud se máte rádi, radši si čtěte. Tohle opravdu opravdu nestojí za to.