Recenze (367)
Eurosong: Příběh skupiny Fire Saga (2020)
Pokud nezijete pod kamenem a vite co je Eurovision, tak tuhle parodii docenite. I pres cringe momenty je to skvely odraz toho, co za bizar se do mezinarodni souteze muze dostat.
Rebel Moon: První část – Zrozená z ohně (2023)
Taková hodně Lidl verze Star Wars, kdy první 2/3 filmu je verbovaní “legendárních” postav na stranu sedláků a zbylá 3/3 je dost špatnej boss fight. Samotné zakončení láká na druhou část, což mě děsí.
Úsměv (2022)
Typicky hororové cliché, pár nepříjemných situací a jumpscare scén. Velmi předvídatelný děj tomu filmu taky bohužel nepomáhá. Už teď vím, že dvojka bude jak přes kopírák, jen v mužském obsazení.
The Immaculate Room (2022)
Na první dobrou film působí jako velmi nízkorozpočtový. Snaží se stavět na dvou dobrých hercích, ale zdlouhavé scény plné nudy jsou bohužel hrozně vyčerpávající a nezáživné pro diváka. Věřím, že podobný experiment musí být na hlavu, přesto jsem se nemohl zbavit myšlenky - takhle rychle by se z toho přece nikdo nezbláznil, obzvlášť ne, když tam mají čas. Konec je divně prvoplánový a lehce postrádá smysl.
Madam Web (2024)
Skvělé herecké výkony, dokonale napsané dialogy, ohromující CGI efekty a naprosto famozní dějová linka - tak přesně to tenhle film nemá. Tedy je doslova všechno špatně a jediné co člověka uklidňuje na konci takového filmu je, že už nikdy nevznikne pokračovaní.
Chudáčci (2023)
Nejvíc zvláštní využití širokých a fish-eye záběrů, které doplňuje frustrující hudební doprovod. Už od začátku musí být každýmu jasný, že kouká na silnou artovku. Scénář je mix Burtonovského Frankenweenieho, erotické adaptace Alenky v říši divů a 12 opic. Myslím, že ještě dlouho bude film rezonovat filmovou scénou, ale to je nejspíš účel.
Krematorium (2024) (seriál)
S obrovskou nechutí jsem dokoukal dva díly. Víc opravdu nedám. Duo Bělašková a Čubo by měli zůstat u divadla a vůbec se nemotat před kamerou. Naprosto tristní humor, který se možná ani nedá považovat za humor.
Studio 666 (2022)
Au, jako horror to neobstoji. Jako komedie taky ne. Je tam videl fakt draha produkce, jenze scenar tomu lame vaz. FF mam rad a je videt, ze tohle natacet musela byt hrozna prdel. Az na par blicich a smrticich scen je to dost nudny a v klidu by to mohlo mit stopaz dvacet minut.
Uteč (2017)
Neni to klasicky horor, spis je to atmosferou hodne nekomfortni. Uz po par minutach mi bylo neprijemne koukat a obcas i prebehne mraz po zadech. Konec je lehce prehnany, presto uspokojujici, vcetne dobreho rozreseni.
Nicky Larson: Agent amatér (2018)
Typicky humor pro francouzskou komedii. Blaznivost a pomerne hezke zpracovane efekty, ktere napomahaji dobrym vtipkum. Fajn oddechovka.