Poslední recenze (182)
Zóna smrti: Čas odplaty (2015)
Hodně dobrá akce se střídá s poměrně dlouhýma a nepříliš zajímavýma kecacíma scénáma. Kam nemůže čert, tam nastrčí malou nemocnou holčičku. Kupodivu mě přišlo skloubení té nejvymakanější akční řežby s klasickou hudbou dost nepatřičné. Takže ty tři hvězdy jsou jen a pouze za tu akci, ty části mezitím jsem musel částečně přeskakovat, protože jinak by mě to unudilo.
Ochránce (2012)
Kromě akčních scén (zejména ty střílecí byly fakt dobrý) a Stathama je to fakt blbost. Scénáristu bych nakopal do prdele a to jak za vývoj hlavní postavy (nechápu, proč se ruský mafii nepomstil hned jak mu zabili ženu, ale pro nějaku neznámou číňanku ty rusáky vymlátí) tak za vývoj situace, kdo chtěl co s kým vyměnit a proč se do toho pletli jiné skupiny (co by z toho měli?) a jak o tom věděli? A několik myšlenkových zkratek typu: "Co je na tom čísle divného" "Hodně sekvencí začíná trojkou a sedmičkou" "Tak to je jasný, je to zašifrovaný kód k sejfu" - to mě fakt dostávalo.
Boj o Hedvábnou stezku (2015)
Solidní akční historický (?) (velko?) film. Dobré souboje, nemá to moc hluchých míst, Cusack a Brody jsou dobří, nenudil jsem se. Ale mnoho věcí si mohli opustit. Například dravé ptactvo útočící na armádu, celou linku s Chuo Anovou ženou a dětmi, ten heroický patos v souvislosti s opětovnýma řečma o míru. A Jackieho Chana.