Poslední recenze (15)
Jedeme na teambuilding (2023)
Přesně tohle je typ komedie, od které moc nečekáte. Já jsem se bavil od začátku do konce. Pracuji také v korporátu a některé své kolegy bych si dokázal představit v některých rolích. Hlavně v týmu Brno :). Tento typ komedií, kde se mluví docela dost sprostě se v Česku moc netočí a jsem rád, že po dlouhé době se někdo odvázal to natočit. Vojta Kotek za mě výborný, a také zajímaví jedinci z call centera chrlili ftípky jeden za druhým :). Kdo si chce v kině odpočinout a pořádně se zasmát, tak vřele doporučuji.
Fakjů pane učiteli (2013)
Za poslední dobu komedie, u které jsem se fakt dost zasmál :).....M'Barek zahrál Zakieho opravdu skvěle. Byla radost se na něj dívat a hlavně na ty jeho "učební metody"....A Karoline byla taky skvělá. Hlavně jak se odvázala u toho sprejování vlaku :D....a asi bonbonek všeho byla "dramatická" hra Romeo a Julie, ta neměla chybu :DD....nemůžu jinak než za 5*
Divergence (2014)
Od tohoto filmu jsem nic moc nečekal. Nakonec to taková tragédie nebyla. Především díky dobrým bojovným scénám. Ale příběh filmu byl dopředu narýsovaný a jasný. Ale mezi dobrý průměr tento film jistě patří. Největší zážitek asi byla hláška "Opravdu chceš vidět moje tetování?" a pak ještě "Nechci na to jít rychle" :DDDD