Recenze (277)
Rod Draka - Série 1 (2022) (série)
Vážně nerozumím místnímu nadšení. Do doby než Criston Cole rozdrtil hlavu milenci Laenora se příběh vyvíjel zajímavě, poté ale působyl pouze dojmem, jako by někdo náhodně vytahoval kartičky se scénami z latinskoamerické telenovely a skládal je za sebe, charaktery postav se měnily jako nálada osoby s bipolární poruchou a tak jako u nového LOTRa spousta z nich postrádala charisma. Do toho navíc mnohdy přetmavenené díly, tak jako u konce GOT, ze kterých mě upřímně boleli oči. No, druhou sérii asi nemusím vidět.
Thor: Láska jako hrom (2022)
1* za Christiana, ktery je skvelej snad ve vsem co hraje, jinak je to i na Marvel strasna slatanina.
Stranger Things - Season 4 (2022) (série)
Čtvrtá série je jedna velká audiovizuální bomba, kterou umocňuje vynikající ambientní soundtrack, jenomže nebýt skvělého záporáka, tak jdu s hodnocením mnohem níž, protože se opět pracuje s obrovskou naivitou a stupiditou při jednání různých složek (viz Ruská armáda, vláda USA …). Chápu, že tento přeliv mezi naivitou, pohádkou, komedií, thrillerem, hororem a dramatem je doménou Stranger Things, nicméně v mých očích pak tato hojně zastoupená stupidita, shazuje všechny scény, kterým bych bez váhání vpálil 10/5 a nakonec nemůžu Stranger Things brát vážně. Za Henryho (001) vývoj, spolu se stvárněním obráceného světa, jsem však spokojenej hodně, protože na konec vše do sebe krásně zapadlo a příběhová linka tak nepůsobila jako nesourodá směs. Bojím se však, že už Stranger Things nemá co nabídnout a další série bude či budou velký průser, ale nechám se překvapit.
365: unmyeongeul geoseuleuneun 1nyeon (2020) (seriál)
Vůbec mě to nebavilo, dropnuto po 8. díle.
Contratiempo (2016)
Vynikající thriller s jediným mínusem, že už od poloviny jsem z 90% přišel na to co se stalo a jak film skončí.
Matrix Resurrections (2021)
Za delší dobu jsem neviděl horší film. Výběr herců, scénář, choreografie, kostými, práce s příběhem ... všechno špatně. Místy dost divné až parodické výjevy. Je mi líto Keanu, že se upsal takové nesourodé slátanině.
Dezertér (2021) (seriál)
Už několik měsíců jsem zaseknutý u 4. dîlu a u něj také dropuju.
Vincenzo (2021) (seriál)
Po 5. díle končím. Opravdu jsem chtěl vydržet kvůli ději, ale obsažený humor jsem musel natolik trpět, až jsem došel k závěru, že bude lepší se dějem proklikat.
Luka (2021) (seriál)
První polovina je převážně o tom, že se všichni snaží chytit Z-0, přičemž se pomalu rozkrývá jeho minulost a propojení s Gu-Reum. Tahle část je díky způsobu zpracováni mírně nadprůměrná záležitost, která sice neurazí, ale ani výrazně nenadchne. Překvapením je však druhá polovina, která přinesla zajímavé myšlenky a příjemnou práci s dějem, zakončenou více než dobře. Obvykle korejci nezvládají druhou polovinu a po skvělé první pak do cíle dojíždí jen rozpadlá ruina, nicméně tady se finalní část opravdu povedla.
Qi hun (2020) (seriál)
Delší dobu ve mě panovala obava se do seriálu pouštět a to hlavně z toho důvodu, že Anime považuji za můj velmi oblíbený seriál a tudíž jsem se bál velkého zklamání. Po 18. díle musím uznat, o žádný propadák se sice nejedná, i přesto dropuju. Pro svůj nekomfort mám neustále potřebu srovnávat, přičemž číňané si některé charaktery a části upravují dle obrazu svého, aby zapadly do jejich kultury, ale pro mě to znamená změnu k horšímu. Nejradši mám na Anime verzi nekonfliktně vyobrazenou rivalitu a kompetetivní stránku spolu s barvitými charaktery, nicméně zde je spousta herců bez charisma, obrovské množství konfliktních situací, zápasy nemají to pravé kouzlo a Akira s jeho otcem je také jedno z velkých bolístek. Mrzí mě to, protože seriál začal skvěle a ten první klučina, který hrál Shinda mi tam sedl jako prdel na hrnec.